Isabeau skriver:
Hej!
Jeg syns´ næsten altid at når folk herinde skriver om deres børn, er det fordi de har et problem eller lign. der er galt. Inkl. mig jeg vel og mærke, så denne gang, vil jeg bare lige fortælle hvor dejlig nem, min datter er blevet! 
Hun lytter til, hvad jeg siger nu; kan sige fra, eller ja og nej når jeg spør´ hende, hvilket jeg syns´ bare er så rart
Hun skriger ikke (så meget) mere, slår ikke sig selv, niver eller bider ikke sig selv eller andre. hun er bare blevet så dejlig behagelig og være sammen med
Hun går i seng selv, altså op i sengen, tager dyne på og så tænder jeg for musikken, siger jeg elsker hende, kysser hende og vi ses i morgen; "nat nat, esk (elsker dig)", siger hun tilbage 
Om morgenen kommer hun ind og vækker mig med; "Moar, mam", men så kravler hun alligevel op og tager 20 min mere i smørhullen mellem far og mig
Så ved 8.00 tiden står vi op og tager så afsted i dagplejen til kl. 9.00, hvor jeg også får at vide at hun er en fornøjelse 
Når jeg henter, eller far henter hende om eftermiddagen, er hun begyndt og løbe hen til os og kramme os for at sige goddag
Og hun er virkelig sjov!! Hun finder på de mærkeligste ting
Hun er lige fyldt 2 år og lige er det meget sjovt og rende rundt og lave ansigter, især foran spejlet
Det morer vi os vældigt over
En anden ting, når vi spør´ hende hvordan mor ser ud i hovedet, når hun blir vækket inden kl. 7.30? Så holder hun begge hænder på kinderne og skriger lidt (lige som i Alene Hjemme når han tager aftershave i hovedet)
Det syns´ farmand er vældig sjovt 
Andre med positive indlæg? 
Hvor er hun bare en skøn og smuk pige
Hun ligner et rigtig fjollehoved 
Dejligt med et positivt indlæg, og det er så dejligt at komme af med som mor når noget går rigtig godt.
Vi har selv haft en meget hård start med vores søn, da han først begyndte at sove igennem da han var 1½ år. Idag sover han fra han bliver lagt i seng kl 19 til vi står op kl 6.30 og han er bare så glad fra morgenstunden af. Han hopper op og ned i sengen når vi kommer ind og siger godmorgen, så kan man bare ikke få en dårlig dag når dagen starter på den måde 
Udover det er han bare det gladeste, dejligste og kærligste lille menneske
han knus-elsker sin mor og far, og elsker kys og kram, især når det er fælles kram med både mor og far 
Han hører altid efter hvad der bliver sagt, som oftest uden sure miner! Han elsker at hjælpe til herhjemme og går selv ud med sin tallerken, uden vi ber ham om det
Holder altid pænt i hånd når vi er ude, og er generelt bare en skøn og glad dreng 
Idag tog han sin potte frem, da han fik sit tøj af, og tissede for anden gang på sin potte, helt uden pres, men bare fordi han havde lyst, jeg er så stolt af min store dejlige dreng, som også er høflig og siger tak hver gang han får noget 
Og så snakker han løs! gerne sætninger på 3-4 ord, han er et værre sludre chartol 
Elsker ham bare så meget 

Lauritz på 1 år og 10 mdr