Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
en negativ test... nej faktisk 2 negative tests i morges...
men det er fint nok... havde ikke forventet det store... har heller ikke haft tid til at tænke meget mere over det i dag da jeg har haft en travl dag på jobbet
men vi var jo så tilgynekologen i dag... og fik svar på mandens sæd prøve og mine blodprøver og ja mandens så fin ud... og mine var som forventede...
og så snakkede vi om bahandling nu og fremad... og vi starter i behandling i dag...
ja i dag..... vi har aftalt med gynekologen at jeg starter op på metformin i dag... og så har vi fået en tid i januar, til hvis det ikke har virket...
og hvis det ikke virker så skal jeg i hormon behandling... men vi blev enige om lige at give metformin en chance først... så nu er det bare at huske pillerne som sedvanelig og teste en gang i mellem... og så selvfølgelig for at jeg ikke får bivirkninger og at der snart er en spire....
hvis ik den allerede er der... det ved man jo aldrig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er ked af at høre, at du fik ikke en men hele to negative tests til morgen.
Men spændende at I er kommet igang i dag, så vil jeg for, at medicinen hjælper, så du snart kan blive gravid Så den tid til januar er fuldkommen ligegyldig
Putomanen skriver: Jeg er ked af at høre, at du fik ikke en men hele to negative tests til morgen. Men spændende at I er kommet igang i dag, så vil jeg for, at medicinen hjælper, så du snart kan blive gravid Så den tid til januar er fuldkommen ligegyldig
tak og ja den tid i januar bliver forhåbentlig overflødig
Hvor er det dejligt at I er kommet i gang
Vil for at metforminen er nok, så du kan aflyse din tid i Janunar
Nessie skriver: Hvor er det dejligt at I er kommet i gang Vil for at metforminen er nok, så du kan aflyse din tid i Janunar
takker...
Der på livet løs herfra
Mutti2B skriver: Der på livet løs herfra
KaLee skriver:
Mange tak søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128