Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle sammen..
Ville lige spoerger om noget.
Har lavet en madret med floede, aeg, ost, spaghetti, poelser, bacon. Kan man fryse det ned er mit spoergsmaal
Tak for forhaand for jeres svar.
Ha en god aften!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
stephanie1988 skriver: Hej alle sammen.. Ville lige spoerger om noget. Har lavet en madret med floede, aeg, ost, spaghetti, poelser, bacon. Kan man fryse det ned er mit spoergsmaal Tak for forhaand for jeres svar. Ha en god aften!
er nemlig ikke helt sikker paa hvad det er man lige kan fryse ned og hvad man ikke kan
Ja, det mener jeg ikke der er nogen fare for..
Dk Lady skriver: Ja, det mener jeg ikke der er nogen fare for..
okay lyder godt...
Og spaghettien bliver ikke klam naar den bliver varmet op eller
Tak for dit svar !!
uden at have den fjerneste ide, ville jeg da ikke umiddelbart fryse sådan en blandning ned. men som sagt har ingen ide.
stephanie1988 skriver: okay lyder godt... Og spaghettien bliver ikke klam naar den bliver varmet op eller Tak for dit svar !!
Jeg må være dig svar gyldig.. jeg har ikke selv prøvet at fryse spaghetti ned..
jeg har før haft frosset spaghetti ned og det smager fint når det kommer op igen... jeg kan ikke se der skulle være noegt galt i at fryse denne blanding.
Altså, det bliver jo lidt mere smattet end det ville være hvis det var frisk... Men det er stadig lækkert selvom det har været frossen... Og ja, man må gerne fryse fløderetter ned, det bliver bare aldrig ligeså godt som da det var frisk...
tak for alle jeres svar - i er der alle sammen naar jeg har brug for svar, i er fantastiske alle sammen! og oensker jer alt godt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128