Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Først står man op kl. 5.45 for at få børnen op og i børnehave og selv komme på, selvfølgelig uden at vække manden så han kan sove længe.
Så knokler man sig igennem en dag på kontoret med træthed og kvale pga. graviditete med tredje barn. Skynder sig hjem til familien og når man sp træder ind af døren så får man et møgfald over af havde kommet til at slette mandens lotto tal på skermen unden at vide det.
Så bliver jeg FANDEME sur..... latterlige møg tal som han ikke en gang komme til at vind epå fordi det er umuligt at vinde i lotto.
Tror sku ikke en gang jeg gider sove ved siden af ham i nat.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Øøøøh .... hvad for skærm ?
SjeBets skriver: Øøøøh .... hvad for skærm ?
Computer skærmen. Man kan godt spille lotto over nette
.
Ja jeg tror da nok lige han havde fået et ordenligt fur herhjemme
Anonym skriver: Først står man op kl. 5.45 for at få børnen op og i børnehave og selv komme på, selvfølgelig uden at vække manden så han kan sove længe. Så knokler man sig igennem en dag på kontoret med træthed og kvale pga. graviditete med tredje barn. Skynder sig hjem til familien og når man sp træder ind af døren så får man et møgfald over af havde kommet til at slette mandens lotto tal på skermen unden at vide det. Så bliver jeg FANDEME sur..... latterlige møg tal som han ikke en gang komme til at vind epå fordi det er umuligt at vinde i lotto. Tror sku ikke en gang jeg gider sove ved siden af ham i nat.....
Sikken da noget træls møg ! ALLE laver fejl.. Og sikkene en fjollet fejl
han har undskyldt :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128