Hiver pludselig helt vildt efter vejret???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.908 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. september 2011

Anonym trådstarter

Min søn på 7 uger vågnede fra sin lur og skulle skiftes. Han var lidt "morgen-sur" og han græd lidt på puslebordet. Pludselig begynder han at hive efter vejret hver gang han trækker vejret ind. Kan se at han selv bliver forskrækket over det og han begynder at skrige helt vildt, og hver gang han skal trække vejret ind så hiver han efter det. Jeg skynder mig at tage ham op og berolige ham, og han ligger i mine arme og slapper af, og der er ikke noget med hans vejrtrækning mere. Efter 10 min skider han og jeg skifter ham igen, og vejrtrækningen bliver igen mærkelig Jeg skynder mig at tage ham op igen, og har siddet med ham i armen lige siden.... :/ Hans vejrtrækning er nu igen normal. Jeg ringede til vagtlægen, men han sagde at jeg skulle ringe igen hvis det blev værre, eller det skete igen, for der var mange spædbørn der ofte holdte vejret også hev efter det sagde han.
Men han hev jo ikke efter vejret fordi han holdte det Er det normalt??? 

Han har været frisk og glad hele dagen

Nu tør jeg ikke ligge ham fra mig overhoved..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Anonym trådstarter

Ingen der kan hjælpe? :/

Anmeld

28. september 2011

4kløver

Det kan jeg godt forstå at du ikke vil. Underligt at lægen ikke vil se ham. Ring til din læge i morgen..
Kram herfra

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Det kan jeg godt forstå at du ikke vil. Underligt at lægen ikke vil se ham. Ring til din læge i morgen..
Kram herfra

Ja det har jeg også tænkt mig. Prøvede at ringe til min sundhedsplejerske, men hun har fri for i dag så kunne ikke få fat på hende

Anmeld

28. september 2011

Maja88

prøv at ligge ham ned og hvis han gør det igen.. så ville jeg ringe og forlange vagtlægen ser på ham

Anmeld

28. september 2011

Nessie

Jeg ville også prøve igen, og hvis han hiver efter vejret igen, så skynd dig at ringe til vagtlægen.

Du får jo ikke lukket et øje i nat, hvis han ikke lige bliver kigget på, du vil jo bare ligge og være bange for at han ikke trækker vejret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.