Rød numse der bløder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

Mikkel's mor <3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvis han har åbne sår må du ikke bruge creme. Så ville jeg nøjes med kogt vands kludene til en start. 

Har heller ikke tænkt mig at bruge andet så længe at det bløder..
men tak, vidste faktisk slet ikke at man ikke måtte bruge creme så længe det er åbent.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Mikkel's mor <3

Dk Lady skriver:

Det er jo bare super. Prøv den inden du evt. køber andet..

Anmeld

28. september 2011

Mikkel's mor <3

FrkLarsen skriver:

åååh nej, stakkels lille pus 

Emilie har også været på den vogn, det skyldes oftest når hun har tænder på vej!

Vi plejer at lade hende løbe rundt i bar r*v så længe som muligt, derefter smørre vi hende i inotyol 

han har også en tand på vej i overmunden giver den skylden for det..
kæresten er ikke meget for den med bar numse, han er bange for at han sk*der ud over det hele, han er nemlig lidt tynd i maven

Anmeld

28. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Har heller ikke tænkt mig at bruge andet så længe at det bløder..
men tak, vidste faktisk slet ikke at man ikke måtte bruge creme så længe det er åbent.

Nogle sår må du godt, med visse cremer. F.eks antibiotika creme på betændte sår - med lægens henvisning. Men når det gælder en rød numse så jeg ville sørge for masser af luft når bleen skiftes, og så kogt vands klude indtil det er helet lidt op. 

Anmeld

28. september 2011

Mikkel's mor <3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nogle sår må du godt, med visse cremer. F.eks antibiotika creme på betændte sår - med lægens henvisning. Men når det gælder en rød numse så jeg ville sørge for masser af luft når bleen skiftes, og så kogt vands klude indtil det er helet lidt op. 

det vil jeg gøre endnu engang tak

Anmeld

28. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mikkel's mor <3 skriver:

det vil jeg gøre endnu engang tak

Selv tak. Håber det virker 

Anmeld

28. september 2011

FrkLarsen

Mikkel's mor <3 skriver:

han har også en tand på vej i overmunden giver den skylden for det..
kæresten er ikke meget for den med bar numse, han er bange for at han sk*der ud over det hele, han er nemlig lidt tynd i maven

Haha, det gjorde min datter sidst vi luftede numse, der var l*rt i hele stuen  

Anmeld

28. september 2011

Mikkel's mor <3

FrkLarsen skriver:

Haha, det gjorde min datter sidst vi luftede numse, der var l*rt i hele stuen  

oh shit ! nedren nok

Anmeld

28. september 2011

VIPpigen

Bare lige til den bisse i overmunden, så er det helt normalt de får dårlig mave når de kommer...

Min sp fortalte mig det, og kunne selv konstatere da Liljes var på vej at hun havde ret, hun sked sig selv op i nakken 7 gange på 1½ uge... Tro mig jeg var træt af det, og måsen var bare RØD...

Det hjalp med det creme vi har, men det er et tysk mærke (i love it)

Den dårlige mave i forbindelse med bisserne for oven har noget at gøre med de enzymer (staves??) de danner i deres spyt når tænderne i overmunden kommer...

God bedring med den røde mås...

Anmeld

28. september 2011

Mikkel's mor <3

VIPpigen skriver:

Bare lige til den bisse i overmunden, så er det helt normalt de får dårlig mave når de kommer...

Min sp fortalte mig det, og kunne selv konstatere da Liljes var på vej at hun havde ret, hun sked sig selv op i nakken 7 gange på 1½ uge... Tro mig jeg var træt af det, og måsen var bare RØD...

Det hjalp med det creme vi har, men det er et tysk mærke (i love it)

Den dårlige mave i forbindelse med bisserne for oven har noget at gøre med de enzymer (staves??) de danner i deres spyt når tænderne i overmunden kommer...

God bedring med den røde mås...

sad lige og forklarende kæresten det samme over aftensmaden
Mange tak, så fik jeg lige mine tanker bekræftet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.