Jeg har en pige på 14 mdr, som her den sidste uges tid er blevet ekstremt morsyg.. Når jeg henter hende fra dp er der intet som er godt nok, jeg skla have hende på armen hele tiden!! Jeg er heldig hvis jeg kan få lov at sætte hende på gulvet og vi så går ture i huset.. Hmm. Lege selv har hun kunnet men den sidste uge gider hun ikke lege alene, hun vil have konstant opmærksomhed fra mig, og det er ikke nok med at jeg leger med hende.. nej hun vil op op op op op.. Hun er jo ikke den letteste pige, vejer jo 16 kg og det skide hårdt, og jeg får det så dårligt når jeg er nødt til at sætte hende fra mig pga jeg ikke kan holde hende længere..
Sig det bare er en periode...??
Hun sover heller ikke igennem om natten og har aldrig gjort det, hun sover 2 timer i dp og det er det.. Hun spiser normalt..
Hun er ikke sådan overfor faren og hun elsker sin dp, der er intet når jeg afleverer.. men når jeg henter starter det igen.. op på armen og ned, op igen og sådan kører det.
I forgårs pyldrede hun fra jeg hentede hende til hun kom i seng kl 19.. dvs fra 15-19, hun græder, pyldrer, er irriteret osv. Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op, men jeg bliver sgu frustreret..! Når jeg leger med hende er det heller ikke godt nok, kun de første 5-max10 min.. Så bliver hun sur og kan finde på at knytte hænderne sammen af ren arrigskab og så derefter slå mig på armene..
Måske er det nu hun virkelig udvikler sin personlighed

Nogen med et godt råd??
Anmeld