Jeg har igen været ved symaskinen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

Tvillingemor80

Mette. skriver:

Cirka 25 kr., vil jeg tro.

Hm, det kommer nok lidt an på hvor store de er. Min datter er 17 måneder og bruger str. 80/86, men hun er altså også en lille stump på 77 cm, og 8,7 kg. Eventuelt kan du måle dem for mig, så kan jeg tilpasse dem lidt efter det..

okay vil rigitg gerne vende tilbage til dig i morgen, når jeg lige ser hvad der er gået ind på kontoen osv Håber det i orden.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Sad lige og tænkte på noget .. Hvordan sætter du trykknapper i ? Men hammer eller har du sådan en fancy tang ? :b

Jeg har sådan en lille plastic dims, der holder de to dele sammen, og hamre man dem sammen. meget nemt og effektivt.

MAn kan købe et sæt hvor plastic dimsen er med i pakken sammen med tryklåsene.

Anmeld

30. september 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Jeg har sådan en lille plastic dims, der holder de to dele sammen, og hamre man dem sammen. meget nemt og effektivt.

MAn kan købe et sæt hvor plastic dimsen er med i pakken sammen med tryklåsene.

Måske jeg skulle prøve den udgave næste gang så

Anmeld

30. september 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Måske jeg skulle prøve den udgave næste gang så

Det er hvertfald nemt, og de er hurtigere at åbne end almindelige knapper jo, så perfekt til en datter som har minus på tålmodighedskontoen når hun skal have tøj af og på.

Anmeld

30. september 2011

Maja_4000

Det er hvertfald nemt, og de er hurtigere at åbne end almindelige knapper jo, så perfekt til en datter som har minus på tålmodighedskontoen når hun skal have tøj af og på.

Jeg har ikke prøvet at sy knaphuller .. Så har ikke turde at kaste mig ud i det endnu

Men mine trykknapper er med sådan en metaldims , som man skal holde på og så hamre .. Synes det er svært at sætte dem pænt :/

Anmeld

30. september 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Jeg har ikke prøvet at sy knaphuller .. Så har ikke turde at kaste mig ud i det endnu

Men mine trykknapper er med sådan en metaldims , som man skal holde på og så hamre .. Synes det er svært at sætte dem pænt :/

Jeg kender godt den anden udgave, de er også sværere at bruge. Gå i stof2000, der køber jeg dem her jeg bruger, de er meget nemmere..

Det er dem her:

http://www.stof2000.dk/show_article.php?catid=220&articleid=1682 og den der plastic dims i midten er den der holder låsene, mens du hamre den. Man kan få trykknapperne i flere farver, jeg bruger de normale  sølv lignende.

Anmeld

30. september 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Jeg kender godt den anden udgave, de er også sværere at bruge. Gå i stof2000, der køber jeg dem her jeg bruger, de er meget nemmere..

Det er dem her:

http://www.stof2000.dk/show_article.php?catid=220&articleid=1682 og den der plastic dims i midten er den der holder låsene, mens du hamre den. Man kan få trykknapperne i flere farver, jeg bruger de normale  sølv lignende.

Dem har jeg også kigget på .. Må købe dem næste gang !

Anmeld

30. september 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Dem har jeg også kigget på .. Må købe dem næste gang !

JA, de er hvertfald gode.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.