Update! "Jeg har fået en på lampen"...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. september 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.

Undskyld at min update har været så længe under vejs, men jeg har ikke haft den store mulighed for at komme på internettet og overskuddet har heller ikke just været der.

Jeg har læst alle jeres beskeder, og dem er jeg rigtig glade for - de har sat tingene lidt i perspektiv.

Men jeg kan berette at alt ser godt ud, som det er lige nu. Han flyttede med det samme, og jeg har nu lejligheden for mig selv og mit barn. Vi er på talefod igen, så jeg håber at det bliver ved på denne måde.

Igen, tak fordi at I "lyttede"...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Lucas og Mathilde <3

Hej. Nu ved jeg ikke præcis hvad det er for en tråd, kan ikke lige finde den. Men er glad for at det går dig og dit barn godt, og det er godt han er flyttet. Håber du klare dig, ellers er du meget velkommen til at skrive privat - ved lige præcis hvordan du har det. Har det selv tæt ind på livet - dog ikke noget jeg vil uddybe her.

Anmeld

28. september 2011

Bshizzle

Dejligt med en update.. for vi er rigtig mange der har været nervøs..
... Jeg sad med på sidelinien hele vegen, og gud hvor havde jeg en klump i halsen..

Håber du og din datter har det godt, og at du virkelig passer godt på jer begge.  

Anmeld

28. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej piger.

Undskyld at min update har været så længe under vejs, men jeg har ikke haft den store mulighed for at komme på internettet og overskuddet har heller ikke just været der.

Jeg har læst alle jeres beskeder, og dem er jeg rigtig glade for - de har sat tingene lidt i perspektiv.

Men jeg kan berette at alt ser godt ud, som det er lige nu. Han flyttede med det samme, og jeg har nu lejligheden for mig selv og mit barn. Vi er på talefod igen, så jeg håber at det bliver ved på denne måde.

Igen, tak fordi at I "lyttede"...

Held og lykke min pige...du og din trold ønskes alt det bedste frem over.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. september 2011

sarahb

Hvor gør det mig glad han er smuttet ... Det var det mindste...!
Så godt i 2 har det godt og så sejt du sagde fra og ikk kom ind i et forhold hvor der er vold ofte!!!

Så godt gået og jeg er godt nok stolt, alt for mange ladersig leve med vold!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.