er der en frisør herinde ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. september 2011

Mor1012

???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

miffi

JA DET ER DER

Anmeld

29. september 2011

banditten2011

Emilie2010 skriver:

???

Jeps

Anmeld

29. september 2011

Mor1012

miffi skriver:

JA DET ER DER

FEDT!!

det fordi..

jeg var igår ved en frisør, som sagde at ! Mit hår skal afrenses først, og derefter farves den farve jeg ønsker. ( Jeg ønsker at gå fra mørk brun til brun/lysbrun )

idag var jeg i matas og kigged hjemmefarve, og ekspedienten sagde, at de havde lært på skole, at man ikke kan lysne allerede mørk farvet hår..

jeg to chancen, købte en hårfarve som lysnede tror der stod 2-5

og wupti, er nu lysbrun og brun

hvorfor er det at i ikke mener man kan få den farve uden afrens

Knus

Anmeld

29. september 2011

Mor1012

banditten2011 skriver:

Jeps

FEDT!!

det fordi..

jeg var igår ved en frisør, som sagde at ! Mit hår skal afrenses først, og derefter farves den farve jeg ønsker. ( Jeg ønsker at gå fra mørk brun til brun/lysbrun )

idag var jeg i matas og kigged hjemmefarve, og ekspedienten sagde, at de havde lært på skole, at man ikke kan lysne allerede mørk farvet hår..

Knus

Anmeld

29. september 2011

banditten2011

Emilie2010 skriver:

FEDT!!

det fordi..

Knus

det kommer an på hvilken tilstand håret er i.. men jeg vil helt klart helst lave striber da håret har lidt bedre af det.. men når det er mig selv kaster jeg os bar en afrensning i.. så det kommer nok lidt an på hvem man spørg.. for man kan sagtens lave en mild afrensning

Anmeld

28. oktober 2011

miffi

Undskyld det sene svar..

Det er fordi at man i teoriens verden ikke kan :-) og som frisør gør man det som regel aldrig, da man ikke kender til den farve du har i håret inden og hvor længe du har været farvet, hvor mange gange det er farvet og hvor stor en udvoksning.. man kan i værste fald "brænde" farven fast i håret, ved at farve lysere oven på mørkt..

Men det lyder til at du har været heldig, bliv nu ikke for glad for matas farverne, det kan altså ende galt;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.