Juniordyne - hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.314 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. januar 2009

Mutti2

Hejsa allesammen

Hvornår skiftede i jeres skønne guldklumpers babydyne ud med en juniordyne??

(og måske et dumt spm!? men....) ændrede det på deres nattesøvn??

Jeg har overvejet om det måske kan give Milla-Victoria mere tryghed hvis jeg giver hende en juniordyne og dermed at hun sover bedre!!!

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2009

LotteN

Vi skiftede i december - så Lærke har været 6 1/2 månede... Hun skubbede dynene af hele tiden og det gøt hun ikke nu.. men ved ikke om søvnen er blevet bedre... hun osver igenne,

Anmeld

26. januar 2009

Stumpen

Da hun kom i hendes tremmeseng - da hun bar 4 mdr..
Qnus Anja..

Anmeld

26. januar 2009

charlottekri

jeg vil sige at det kommer lidt an på hvor stor / lille en seng hun sover i, for hvis hun stadig sover i en tremmeseng, så kommer synen til at fylde alt for meget men hvis hun sover i en alm. seng så er det helt fint
bare en tanke..

Anmeld

26. januar 2009

Mutti2

LotteN skriver:

Vi skiftede i december - så Lærke har været 6 1/2 månede... Hun skubbede dynene af hele tiden og det gøt hun ikke nu.. men ved ikke om søvnen er blevet bedre... hun osver igenne,

Hehe..... Jeg sidder lige nu og rækker tunge af dig

Der er nogen der kan med børn der sover igennem Ikke at jeg ikke har vent mig til at stå op de der 5 gange om natten... men jeg har helt glemt hvordan det er at sove igennem

Har i nogensinde oplevet at i er kommet ind og at hun har taget juniordynen op over hovedet?? Det er nok det der holder mig tilbage... er så nervøs... (Ja ja kald mig bare hønemor )

Forresten hvor er det bare en skøn lille Prinsesse i har jer Elsker hendes smil

Tak for svar
Knus Pernille

Anmeld

26. januar 2009

Mutti2

charlottekri skriver:

jeg vil sige at det kommer lidt an på hvor stor / lille en seng hun sover i, for hvis hun stadig sover i en tremmeseng, så kommer synen til at fylde alt for meget men hvis hun sover i en alm. seng så er det helt fint
bare en tanke..

Hun sover i en Junior/tremmeseng!!!

Jeg synes bare tit jeg oplevet at jeg kommer ind og hun ligger oven på dynen. Så jeg burde vel have skiftet den for længe siden

Anmeld

26. januar 2009

LotteN

Milla-Victoria's mor skriver:

Hehe..... Jeg sidder lige nu og rækker tunge af dig

Der er nogen der kan med børn der sover igennem Ikke at jeg ikke har vent mig til at stå op de der 5 gange om natten... men jeg har helt glemt hvordan det er at sove igennem

Har i nogensinde oplevet at i er kommet ind og at hun har taget juniordynen op over hovedet?? Det er nok det der holder mig tilbage... er så nervøs... (Ja ja kald mig bare hønemor )

Forresten hvor er det bare en skøn lille Prinsesse i har jer Elsker hendes smil

Tak for svar
Knus Pernille

ja, beklager, vi har været meget heldig... så er det nu jeg skal sige at i fredags blev hun puttet kl 20. kl 7 sagde hun lidt, men faldt i søvn igen og så kl 9.10, ringede min tlf ... jeg blev helt bange for Lærke ikke trak vejret, men da jeg gik derind, lå hun bare og sov - 13 timers nattesøvn, ja tak!

Lærke sover også i tremmeseng og der passer juniordynen fint og jeg har aldrig oplevet hun har trukket den op over hovedet.
jeg synes du skal prøve med en juniordynen, måske det hjælper på nattesøvnen

Og mange tak for de søde ord om min lille prinsesse.. ja, smilet er ikke til og stå for, og det er der 90 % af tiden!!
Men kan da også kun sige din prinsesse er for dejlig... hvor er hun bare sød, sådan som en erobre hendes fødselsdagskage

Anmeld

26. januar 2009

Pia.

Jeg brugte faktisk juniordyne med det samme, da jeg kune svøbe børnene ind i den.. altså lægge den lille på halvdelen og resten rundt om... - Nu har jeg også 3 vinterbørn...

så her er juniordynen kommet i brug hurtigt...

Knus Pia.

Anmeld

26. januar 2009

Mimic

jessica sover stadig i tremmeseng (hun er 2&frac12 men her kom junior dynen i brug allerede da hun var 67 måneder gammel, hun sov bedre allerede den første nat, og vi har aldrig oplevet at hun har trukket den op over hovedet, tror du kan have ret i det med at den giver en større form for tryghed...

Fra Linda

Anmeld

27. januar 2009

Lullaby

Da Yazmin kom over i tremmesengen for ca 2 mdr siden fik hun en juniodyne. Men det fik hende nu ikke ti at sove bedre. Hun vågner stadig en masse gange om natten. Jeg syntes bare at juniodynen passede bedre til tremmesengen pga str.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.