Snart vintertid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. september 2011

JonTri

... Så derfor vil jeg bare høre... Hvornår holder drenge op med at bruge Strømpebukser? Min er 3 år, og han skal jo nok ha et læs i år... Men men hvor langt går str mon op? Vh Rikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Chalala85

JonTri skriver:

... Så derfor vil jeg bare høre... Hvornår holder drenge op med at bruge Strømpebukser? Min er 3 år, og han skal jo nok ha et læs i år... Men men hvor langt går str mon op? Vh Rikke.

Min dreng har ikke brugt det siden han var 2 år ca. Alle de bukser han fik om vinteren var forret Så jeg ved faktisk ikke hvor langt de går op i str.

Anmeld

28. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi bruger ikke strømpebukser til vores dreng som snart fylder 4 år og har ikke brugt det siden han var 1 år.

Vi har brugt bukser som er forret. Samtidig tænker jeg, at der ikke er særlig mange drenge på 3 år som bruger strømpebukser og at han kan risikere, at blive drillet i bh (da det normalt kun er piger der har det på).

Anmeld

28. september 2011

Sara.

I min datters børnehave anbefalde de os at de fik lange underbukser og strømper på i stedet for strømpebukser.... Da de når de tager flyverdragt, sko osv videre af nemt for våde strømper.. Og så er det lettere at skifte strømperne i stedet for strømpebukser også...

Mht. hvor langt op de går i størrelse så er der jo strømpebukser i alle størrelser :-) piger bruger dem jo under kjoler... og man kan sagtens finde i neutrale farver, f.eks. sort, grå, brun osv.. :-)

Anmeld

28. september 2011

JonTri

Tak for Jeres svar. Ja vi kan jo ikke ha han bliver drillet, så mor her vil finde nogle lange underbukser... har købt en del tøj til vinteren, og det er "bare" normale fløjlsbukser og ikke forede

... og ellers bare håbe på en mild vinter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.