ved ikke om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. januar 2009

Mamamischa

den er lagt rigtigt.

har lige brug for at komme ud med min sorg
til morgen døde min bror 22år gammel, vi ved ikke hvad han er død af endnu det den værste dag i mit liv føler ikke jeg kan hænge sammen lige nu, hvis jeg snerre af jer vil jeg på forhånd gerne sige undskyld.
måtte lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2009

Pia.

Mamamischa skriver:

den er lagt rigtigt.

til morgen døde min bror 22år gammel, vi ved ikke hvad han er død af endnu det den værste dag i mit liv føler ikke jeg kan hænge sammen lige nu, hvis jeg snerre af jer vil jeg på forhånd gerne sige undskyld.
måtte lige ud med det

Det gør mig frygteligt ondt.. er helt tom for ord... det er jo slet ikke til at forstå...

Brug os alt det du vil og kan... Håber vi kan være til lidt støtte og trøst...

Knus og mange varme tanker fra Pia...

Anmeld

26. januar 2009

Bastian

Det var dog forfærdeligt. Det gør mig virkelig ondt, at du skulle miste din bror, især i så ung en alder .

Anmeld

26. januar 2009

Becks

Mamamischa skriver:

den er lagt rigtigt.

måtte lige ud med det

Åh gud
Det gør mig ondt - Aner slet ikke hvad jeg skal sige, er helt tom for ord...

Sender dig og din familie mine største tanker

Stort kram og knus fra Beck

Anmeld

26. januar 2009

charlottekri

Hvor er det bare frygteligt!!!! føler sådanmed dig! det føles bare dybt retfærdig når vores kære rives så pludseligt og tidligt bort!!! sender mange tanker og kram i din retning

Anmeld

26. januar 2009

Mamamischa

tak alle sammen for de søde ord

idag mandag d 26januar 09 blev min elskede storebror David fundet død af hans bedste ven, det den værste dag i mit liv, ved ikke hvordan jeg skal komme vidre, vi ved ikke endnu hvad han er død af.
var inde at se ham sige et sidste farvel det var hårdt men nødvendigt for mig og min familie.
Det værste er savnet afmagten spørgsmålene, hvordan får jeg min hverdag til at fungerer igen ? hvor sku han dø ? hvorfor lige David ? 22år han havde livet foran sig, HVORFOR ? det får vi desværre nok sldrig svar på.
Føler mig træt men alliugevel ikke, føler jeg langsomt falder fra hinanden hvordan ska jeg kunne være mor for min datter når savnet til min bror er så stort ? ved jeg ska være stærk men det svært, hvordan kommer man vidre ? er helt ødelagt inden i.
vi troede vi skulle ha ham mange år endnu men desværre ikke .. min bror var altid glad var meget sjælent i dårligt humør og det sådan vi vil huske ham.

Anmeld

26. januar 2009

Miamaja

Mamamischa skriver:

tak alle sammen for de søde ord

idag mandag d 26januar 09 blev min elskede storebror David fundet død af hans bedste ven, det den værste dag i mit liv, ved ikke hvordan jeg skal komme vidre, vi ved ikke endnu hvad han er død af.
var inde at se ham sige et sidste farvel det var hårdt men nødvendigt for mig og min familie.
Det værste er savnet afmagten spørgsmålene, hvordan får jeg min hverdag til at fungerer igen ? hvor sku han dø ? hvorfor lige David ? 22år han havde livet foran sig, HVORFOR ? det får vi desværre nok sldrig svar på.
Føler mig træt men alliugevel ikke, føler jeg langsomt falder fra hinanden hvordan ska jeg kunne være mor for min datter når savnet til min bror er så stort ? ved jeg ska være stærk men det svært, hvordan kommer man vidre ? er helt ødelagt inden i.
vi troede vi skulle ha ham mange år endnu men desværre ikke .. min bror var altid glad var meget sjælent i dårligt humør og det sådan vi vil huske ham.

det lober mig koldt ned af ryggen af at laese dit indlaeg. min egen soster dode 18 aar gammel paa samme omstandighed. fundet dod i sengen om morgenen. obduktion fandt ingen dodsaarsag...

jeg ved hvordan det er at miste en saa stor del af sit liv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.