Berlin.....hvad skal man se...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. januar 2009

Honningblomst

Hej piger...
Jeg skal på forlænget weekend til Berlin her d.5 feb. glæder mig rigtig meget....har været i Berlin nogle gange, men det er mange år siden...nu vil jeg gerne ud og se nogle museer og shoppe en masse og så nok lige lidt ud om aftenen...så kom med nogle gode fif, tricks og gode råd, så min veninde og jeg kan få optimalt udbytte af turen....
Knus Eva,,,som er færdig med praktikken fredag og glæder sig til det frie liv på semi igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2009

Anja

Vil klart anbefale en tur op i kuplen på regeringsbygningen. Det er et flot byggeri og der er en fantastisk udsigt over byen.

Anmeld

26. januar 2009

pumbadk

Fjernsyns tårnet giver også en god udsigt og ellers er der f.eks

brandenburger thor

Jøde museuum ligger ved de mange placeret sten i forskellige højder ved siden af brandenburger thor.

unter den linden bla bog afbrænding kammeret midt på pladsen .
check point charlie museum og check point charlie
luftballon et stenkast derfra lige skråt overfor ligger et gratis museum i det fri.

fridrichstrasse alletiders shpopping gade hvis man har penge er en sidegade til unter den linden.

Ved berlin mitte er der den bombet kirke ,kufürstendam , ka-de-we shopping center,zoo,c&a, europa center osv

Shopping center galaria ved alexanderplatz,

Alexi shoppingcenteret bag ved alexanderplatz er der for tiden en titanic udstilling hvor der er mere end 200 originale dele der er hævet op fra Titanic en meget god og tanke vækkende udstilling.

Og der er utrolig meget mere at se har sikkert glemt en masse

Anmeld

27. januar 2009

DK

Hej

Jeg kan se der allerede er blevet nævnt mange gode steder. Jeg vil dog også gerne lige fortælle om det mest platte værtshus jeg nogensinde har været på. Das Klo (lokummet, på dansk) Det er et helt værtshus med lokumstema. Man sidder på toilet brætter, barstolene roterer rundt, man får øl af gamle potter og der er god gammel 80´er lokums musik. Der er så meget toiletudstyr hængt op over alt, at man slet ikke kan se loftet/væggene.

Alt i alt meget meget plat, men vi havde altså en rigtig rigtig sjov aften der!!

Anmeld

27. januar 2009

DK

Lige et lille foto!!!

Og ja, fælles drikning af øl af potte!!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.