Bamse- og blomsterdåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

Loa

Anasmor skriver:

Jeg har brugt denne http://www.deleukstetaartenshop.nl/cutters-cookie-cutters-cookie-cutter-cookie-with-text-7-cm-p-252.html

Den er jo genial!! 

Ved du om den fåes på en dansk hjemmeside?

Og elsker alle de forskellige blomster på kagen, det ser virkelig godt ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Anasmor

Höör skriver:

den er sprøjtme bare for flot altså

Hvilken type blomster udstikkere er det at du bruger om man må spørge??  

Uh det med blomsterne må du nok spørge om.. jeg har brugt rigtig mange forskellige, margurit, hortensia, five petal, rose udstikker, primrose, og måske flere...

Og mange tak for roserne

Anmeld

16. oktober 2011

Anasmor

Loa skriver:

Den er jo genial!! 

Ved du om den fåes på en dansk hjemmeside?

Og elsker alle de forskellige blomster på kagen, det ser virkelig godt ud 

Tak tak

nej ved ikke om man kan få den i DK.. desværre...

Anmeld

16. oktober 2011

Anasmor

MSM skriver:

Undskyld hvis det er mig der spørger dumt, men kan slet ikke lige se hvordan denne mould bruges

Kan du hjælpe mig med at forstå det?? Vil nemlig gerne have en, men ikke så sjovt hvis jeg ikke kan finde ud af at bruge den..

Mvh Majbrit

Moulden ser heller ikke sådan ud som billedet viser

og du kan SAGTENS finde ud af at bruge moulden, det er bare at trykke en ordentlig klump fondant ned i den, lade den sætte sig 5 min, og så vene ud igen... ingen problem i det

Anmeld

16. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Anasmor skriver:

Uh det med blomsterne må du nok spørge om.. jeg har brugt rigtig mange forskellige, margurit, hortensia, five petal, rose udstikker, primrose, og måske flere...

Og mange tak for roserne

Jamen altså dem hvor man bare selv stikker ud, eller dem hvor man stikker også er der sådan en tut man kan trykke på som skubber dem ud??

Ved ikke om du er med på hvad jeg mener??  

Men man bliver simpelthen bare så inspireret af dine flotte flotte kager det jo helt imponerende..

Og nårh ja lige et spørgsmål til  den der til at lave tryk i båndet med, som du har lagt link ind på, er der en bindestreg - med i den ?? kan nemlig ikke lige se det 

Undskyld de mange spørgsmål 

Anmeld

17. oktober 2011

Bonita

Du er rigtig dygtig 

Anmeld

17. oktober 2011

Anasmor

Höör skriver:

Jamen altså dem hvor man bare selv stikker ud, eller dem hvor man stikker også er der sådan en tut man kan trykke på som skubber dem ud??

Ved ikke om du er med på hvad jeg mener??  

Men man bliver simpelthen bare så inspireret af dine flotte flotte kager det jo helt imponerende..

Og nårh ja lige et spørgsmål til  den der til at lave tryk i båndet med, som du har lagt link ind på, er der en bindestreg - med i den ?? kan nemlig ikke lige se det 

Undskyld de mange spørgsmål 

Jamen det gør slet ikke noget med spørgsmålene.. svarer gerne

Hortensia, og five petal er med plunger (tut til at trykke ud med ) de andre er metal eller plastikudstikkere

og mht til bogstaverne, så er der en bindestreg med i pakken, har bare ikke brugt den til denne kage ...

Anmeld

17. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Anasmor skriver:

Jamen det gør slet ikke noget med spørgsmålene.. svarer gerne

Hortensia, og five petal er med plunger (tut til at trykke ud med ) de andre er metal eller plastikudstikkere

og mht til bogstaverne, så er der en bindestreg med i pakken, har bare ikke brugt den til denne kage ...

Iiiih tusind tak er dine blomster udstikkere fra den hjemmeside du tidligere lagde link til eller er der en anden hjemmeside du kan anbefale??

Anmeld

17. oktober 2011

MSM

Anasmor skriver:

Moulden ser heller ikke sådan ud som billedet viser

og du kan SAGTENS finde ud af at bruge moulden, det er bare at trykke en ordentlig klump fondant ned i den, lade den sætte sig 5 min, og så vene ud igen... ingen problem i det

Tusind tak for svar.. Nu er den bestilt. Så krydser jeg bare fingre for at jeg kan finde ud af det..

Anmeld

17. oktober 2011

Sofia

Den er super fin med alle de små bitte detaljer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.