Er det normalt.? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. september 2011

twinny

Hey tøser....

Storemands navlestump er allerede ved at ryge af? Han er 4 dage gammel.. Er det normalt? Den bløder lidt, men lugter ikk eller noget.

Lillemands viser ingen tegn på det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Valle81

Baby-støv skriver:

Hey tøser....

Storemands navlestump er allerede ved at ryge af? Han er 4 dage gammel.. Er det normalt? Den bløder lidt, men lugter ikk eller noget.

Ja det er det, mine tre ungers er faldet af inden de er blevet 5 dage det lugter bare så fælt

Anmeld

27. september 2011

Enayia

Baby-støv skriver:

Hey tøser....

Det er vidst forskelligt fra barn til barn. SÅ længe det ikke væsker, lufter fælt eller huden bliver rød og betændt, så lyder da da meget normalt

Tilykke i øvrigt

Anmeld

27. september 2011

twinny

Valle81 skriver:

Ja det er det, mine tre ungers er faldet af inden de er blevet 5 dage det lugter bare så fælt

hehe... Jahh...  Men jeg har bare læst og hørt 1 eller 2 uger.. Så synes det var tidligt med 4 dage...  Men perfekt.... Bare så jeg ikk er bekymret over det...

Anmeld

27. september 2011

twinny

Enayia skriver:

Det er vidst forskelligt fra barn til barn. SÅ længe det ikke væsker, lufter fælt eller huden bliver rød og betændt, så lyder da da meget normalt

Tilykke i øvrigt

Det lugter ikk specielt godt... der er lidt blod.. Men ellers fint.

Anmeld

27. september 2011

Valle81

Baby-støv skriver:

hehe... Jahh...  Men jeg har bare læst og hørt 1 eller 2 uger.. Så synes det var tidligt med 4 dage...  Men perfekt.... Bare så jeg ikk er bekymret over det...

He he jeg synes bare det er så fæl en lugt bare hold godt øje med at det ikke bliver rødt og begynder at væske for meget. Hold rent og tørt

Anmeld

27. september 2011

Enayia

Baby-støv skriver:

Det lugter ikk specielt godt... der er lidt blod.. Men ellers fint.

Mener sådan "altoverdøvende" fælt, altså tror ikke det lugter særlig rart når man stikker næsen derhen, det har jeg ikke prøvet egentlig.

Men der er jo lidt blod som bliver brunt, det kan nok lugte lidt, for navlesnoren rådner jo væk, eller hvad man siger. bare lad det være og dup det kun når du vasker Så længe der ikke går betændelse i

Anmeld

27. september 2011

Kofoed.

Anastasia røg i søndags, altså 5 dage, så tror nu det er meget normalt. Mener de sagde 3-10 dage var meget normalt...

Anmeld

27. september 2011

Mira0911

Baby-støv skriver:

Hey tøser....

Lina's stump faldt af i Søndags... Så det er vidst meget normalt og helt sikkert også meget forskelligt fra barn til barn hvornår den falder af... 

Anmeld

27. september 2011

twinny

okay tak tøser...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.