Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Efter en pause fra Baby har jeg nu besluttet mig for at vende tilbage Ku ikke undvære jer længere.. Og nu skal der laves en opfølgning så i igen kan følge med Liam er nu 10 ½ måned Han vejer 13.7 kg og er 79cm lang.. KÆMPE PROP Han er en rigtig selvskabs knægt - der ELSKER der når der sker noget omkring ham - han er super opmærksom og vil meget gerne lege ALT - også selvom hans alder ikke altid tillader det Liam kravler ikke, det gider han simpelthen ikke - han han fiser rundt med hans gåvogn, rejser sig op af alt - griner og snakker helt vildt..!! Hans ordforråd er vokset ekstremt de sidste to uger - han siger nu : mam, moooooaaaaarr, no ( tino hans storebror ), ejjjjj ( hej ) ink ink ( vinke vinke ) , dada, ua( guga som Tino kalder sin fætter der hedder Gustav ).. Ja og mange mange flere ord og udtryk..!! Idag startede vi i dp - jep mor her var med første dag og imorgen skal han være der helt alene..!! Er sikker på det blir godt for ham - for dælen jeg syntes det har været hårdt den sidste måned at aktiverer ham med nye ting HELE tiden..!! Liam sover stadig ikke igennem om natten - og det begynder at være rigtig hårdt - det blir absolut ikke en vane Så håber og ber til vorherre at når han nu starter i dp - så ændre hans søvnmønster også..!! Det var lidt om Liam - og i skal da absolut ikke snydes for billeder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åh, nogle herlige unger!
Bondefruen skriver: Åh, nogle herlige unger!
1000 tak
Hvor er han dejlig - sikke skønne billeder Hihi, jeg kan læse at min datter ikke er den eneste 11 mrd. baby som ikke gider kravle
Skønne drenge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128