Opstart i dagpleje og vintertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. september 2011

camillakrath

Hej alle

Benjamin begynder til november i dagpleje, og det er vi super glade for. Jeg er mor for første gang, så jeg aner virkelig ikke hvad han får brug for - er der nogen ekstra vi skal købe? I dagplejen har han mulighed for at sove ude. Hvad skal han sove i den til årstid?

Han er lidt over 5 måneder nu her. Hvad får en dreng i den alder brug for til efterår/vinter?

Er helt på bar bund.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Mette.

Hej alle

Benjamin begynder til november i dagpleje, og det er vi super glade for. Jeg er mor for første gang, så jeg aner virkelig ikke hvad han får brug for - er der nogen ekstra vi skal købe? I dagplejen har han mulighed for at sove ude. Hvad skal han sove i den til årstid?

Han er lidt over 5 måneder nu her. Hvad får en dreng i den alder brug for til efterår/vinter?

Er helt på bar bund.

Min datter er også næsten lige startet i DP.. Jeg tænker han skal have en fleecedragt eller lignende til at sove i udenfor hos DP, det har vi hvertfald lige købt..

Også skal han vel nærmest have flyverdragt, og sådan nogle bløde overtrækssko + luffer, for mon ikke han kommer til at sidde på jorden, hvis de er ude?  Udover det nævnte har vi ikke haft det vildt med. Kun regntøj + gummistøvler, men min datter er også noget ældre, og det er jo mere nu her i efteråret det bliver brugt.

Ellers har vi kun ekstra tøj, ekstra sut og eventuelt sutteklud med deromme.

Anmeld

27. september 2011

camillakrath

Mette. skriver:

Min datter er også næsten lige startet i DP.. Jeg tænker han skal have en fleecedragt eller lignende til at sove i udenfor hos DP, det har vi hvertfald lige købt..

Også skal han vel nærmest have flyverdragt, og sådan nogle bløde overtrækssko + luffer, for mon ikke han kommer til at sidde på jorden, hvis de er ude?  Udover det nævnte har vi ikke haft det vildt med. Kun regntøj + gummistøvler, men min datter er også noget ældre, og det er jo mere nu her i efteråret det bliver brugt.

Ellers har vi kun ekstra tøj, ekstra sut og eventuelt sutteklud med deromme.

Nåhh ja

Det er skrevet på listen  Mange tak

Er der ikke sådan nogen "sto ffutter" i flyverdragterne?

Anmeld

27. september 2011

Mette.

camillakrath skriver:

Nåhh ja

Det er skrevet på listen  Mange tak

Er der ikke sådan nogen "sto ffutter" i flyverdragterne?

Hm, måske i babyflyverdragter, men jeg ved det faktisk ikke. .

Demj eg tænker på er sådan nogle her:  http://www.buksetrolden.dk/shop/search-1.html?keyword=reima+futter&gclid=CLXG-vGQvqsCFQTwzAodXTkqtA

Dem havde vi sidste vinter da min datter var nogenlunde samme alder, ligeledes havde vi vanter fra Reima, det sæt var vi rigtig glade for. 

Anmeld

27. september 2011

camillakrath

Mette. skriver:

Hm, måske i babyflyverdragter, men jeg ved det faktisk ikke. .

Demj eg tænker på er sådan nogle her:  http://www.buksetrolden.dk/shop/search-1.html?keyword=reima+futter&gclid=CLXG-vGQvqsCFQTwzAodXTkqtA

Dem havde vi sidste vinter da min datter var nogenlunde samme alder, ligeledes havde vi vanter fra Reima, det sæt var vi rigtig glade for. 

Ej tusind tak, det var også sådan nogen jeg tænkte på

Jeg er allerede igang med at bestille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.