Så kom jeg da et skridt videre med børneværelset :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. september 2011

Isabeau

Var i Babysam idag med en veninde som skulle ha´ en gåvogn, og fandt sørme da lige farven til Julefisens værelse; Rosa! Snuppede lige en puslehynde med i netop den farve og sengetøj.

Gardinerne har jeg sat min mor til og sy, samt nogle puder og min bedste til og hækle et tæppe som det på billedet, jeg viser (lånt fra Babysam, Fr. havn.)

Vuggen købte jeg af samme veninde som skulle ha´ kørelejlighed idag for kun 400 kr. inkl. madras og himmel, samt stang. Den er kun brugt i 3 mdr.

Billeder følger når jeg er kommet lidt længere, samt af den store piges værelse (hehe, "store pige"... Hun er 2 år ) Hun har lilla og hvide farver

Diana, 31+4

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Sara.

Isabeau skriver:

Var i Babysam idag med en veninde som skulle ha´ en gåvogn, og fandt sørme da lige farven til Julefisens værelse; Rosa! Snuppede lige en puslehynde med i netop den farve og sengetøj.

Gardinerne har jeg sat min mor til og sy, samt nogle puder og min bedste til og hækle et tæppe som det på billedet, jeg viser (lånt fra Babysam, Fr. havn.)

Vuggen købte jeg af samme veninde som skulle ha´ kørelejlighed idag for kun 400 kr. inkl. madras og himmel, samt stang. Den er kun brugt i 3 mdr.

Billeder følger når jeg er kommet lidt længere, samt af den store piges værelse (hehe, "store pige"... Hun er 2 år ) Hun har lilla og hvide farver

Diana, 31+4

Det kommer da til at blive rigtig fint..

Og fin fin pige farver :-)

Anmeld

5. oktober 2011

Isabeau

Isabeau skriver:

Diana, 31+4

Såhhh Mangler ikke ret meget nu  Tremmesengen kommer først ind når vi skal bruge den - der er simpelthen ikke plads

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. oktober 2011

Mauser.

hvor fint altså (;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.