Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer
Nu fødte jeg min skønne datter den 23.08, og ville lige høre om i ved om man får børnepenge med tilbagevirkende kraft eller om man går "glip" af den første måneds penge?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du får ikke med tilbagevirkende kraft, men den første ydelse her d. 20. Men du "mister" stadig ikke de penge hvis man kan sige det sdan, da du så får i den anden ende (om 18 år ca.)
Anonym skriver: Hej med jer Nu fødte jeg min skønne datter den 23.08, og ville lige høre om i ved om man får børnepenge med tilbagevirkende kraft eller om man går "glip" af den første måneds penge?
Det gør man desværre ikke
Jamen du får børnepenge 20.oktober....
Du får hver 3.måned (20.okt, 20.jan, 20.april, 20.juli)
Ayasmor skriver: Du får ikke med tilbagevirkende kraft, men den første ydelse her d. 20. Men du "mister" stadig ikke de penge hvis man kan sige det sdan, da du så får i den anden ende (om 18 år ca.)
Den forstår jeg ikke liiiige?
MorDk skriver: Den forstår jeg ikke liiiige?
Du for første gang børnpenge 20.10.11 og sidste 20.07.29, så de måneder du "mister" i starten af barnets liv, "får" du når barnet er omkring de 18 år - dit tilfælde, en måned før den fylder 18.
Kofoed. skriver: Du for første gang børnpenge 20.10.11 og sidste 20.07.29, så de måneder du "mister" i starten af barnets liv, "får" du når barnet er omkring de 18 år - dit tilfælde, en måned før den fylder 18.
Super formulering.. Tak, det var du vist meget bedre til end mig, men det var præcis det jeg mente
Ayasmor skriver: Super formulering.. Tak, det var du vist meget bedre til end mig, men det var præcis det jeg mente
Synes nu den var mærkelig formuleret, men ved ikke om det blev forstået rigtig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128