Vinterbarn, overtøj!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej piger

Nu sad jeg lige og så den tråd med huerne, og må da sige nogle af dem er rigtig flotte..

MEN.. det jeg egentlig ville var:

Jeg/vi venter os en lille pige til Januar hvilket nok vil sige, at det stadig er ret koldt omkring det tidspunkt. Så først tænkte jeg:

HUE! - Min mormor strikker mange djævlehuer til vores lille prinsesse, men er de varme nok for hende når hun kommer til verdenen eller skal hun have andre huer?

Og så tænkte jeg på de dersens små udendørs futter, til små børn. Ved ikke lige hvordan jeg skal beskrive dem, men er de gode til små/nyfødte eller kan man 'nøjes' med at give dem tykke strømper og pusser/hjemme futter/sutsko

Vil jo prinsessen det bedste, så ville lige høre hvad i andre med januar småbørn gør, eller hvad i andre gjorde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Slet ingen?

Anmeld

27. september 2011

lilledittemor

rikkeregnbue skriver:

Hej piger

Nu sad jeg lige og så den tråd med huerne, og må da sige nogle af dem er rigtig flotte..

Jeg/vi venter os en lille pige til Januar hvilket nok vil sige, at det stadig er ret koldt omkring det tidspunkt. Så først tænkte jeg:

HUE! - Min mormor strikker mange djævlehuer til vores lille prinsesse, men er de varme nok for hende når hun kommer til verdenen eller skal hun have andre huer?

Og så tænkte jeg på de dersens små udendørs futter, til små børn. Ved ikke lige hvordan jeg skal beskrive dem, men er de gode til små/nyfødte eller kan man 'nøjes' med at give dem tykke strømper og pusser/hjemme futter/sutsko

Vil jo prinsessen det bedste, så ville lige høre hvad i andre med januar småbørn gør, eller hvad i andre gjorde

Vi venter også en pige i December.

Vi har købt både uld og bomulds-huer og så har svigermor strikket djævlehuer (: Jeg tror at strik huer er fine nok, de er jo ellers pakket ret godt ind (: og de er vel ikke ude ret længe af gangen?

Vi har også købt 2 par thermo-futter fra Ticket To Heaven som hun kan have på hvis vi skal ud til bilen. Ellers har hun bare Melton hjemmesko til at have på herhjemme eller i barnevognen (:

Ud over det hår hun en bamse"flyver"dragt og en hummel fleecedragt til køreture (:

Hun skal jo oftest ligge i barnevognen hvis vi skal ud - og der er hun jo pakket ned i lammeskind, dyne, quadrolift og for-læder.. eller hvad det hedder (:

Anmeld

27. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Ditte_Marie skriver:

Vi venter også en pige i December.

Vi har købt både uld og bomulds-huer og så har svigermor strikket djævlehuer (: Jeg tror at strik huer er fine nok, de er jo ellers pakket ret godt ind (: og de er vel ikke ude ret længe af gangen?

Vi har også købt 2 par thermo-futter fra Ticket To Heaven som hun kan have på hvis vi skal ud til bilen. Ellers har hun bare Melton hjemmesko til at have på herhjemme eller i barnevognen (:

Ud over det hår hun en bamse"flyver"dragt og en hummel fleecedragt til køreture (:

Hun skal jo oftest ligge i barnevognen hvis vi skal ud - og der er hun jo pakket ned i lammeskind, dyne, quadrolift og for-læder.. eller hvad det hedder (:

Ja okay  Mange tak for dit svar

Har også lammeskind osv. til barnevogn.

Og vi har også en flyverdragt til hende, og ville nu gerne at vi havde en mere da jeg synes den vi har er riiiiimelig stor i størrelsen  Men de futter der dem må jeg lige få fat på så

Anmeld

27. september 2011

AA10

Min datter er fra jan. hun havde bare en flyverdragt på med futter i og lå i liften og det var pænt varmt.. og de små pus må jo heller ikke svede det er ikke godt i kan altid mærke efter i nakken bare et godt råd

Anmeld

28. september 2011

Isabella_mor

rikkeregnbue skriver:

Hej piger

fik min søn i januar, og vi havde ham i en køredragt med en lille strikket uldhue på, og så lå han i sin lift med sin drømmepose.. han havde ikke vanter eller futter på fordi hans hænder og fødder var inde i køredagten, hvor i fødderne havde vi lukket den sådan at det var en pose forneden.. og der havde han det nogle dage liiiidt for varmt. men ja. hvis dit barn skal være i barnevognen størtstedelen af tiden mens i er ude, så er det nok en god ide. i kan også bruge en juniordyne som i kan svøbe jeres barn i. men jeg vil klart anbefale en dragt hvis det er i skal tage hende op mens i er ude så hun kan holde varmen..

Anmeld

28. september 2011

Clisolka

Min datter er fra slut oktober sidste år, og vi havde kun en fleecedragt til hende, som hun kunne ligge i, i barnevognen. Vi havde også en elefanthue, vanter og nogle små sutsko på hende også. Hun er et meget varmt barn, så vi kunne nøjes med fleecedragten 

Anmeld

28. september 2011

Benjamins'mor

Min søn er fra januar, og han havde den der bamsedragt fra H&M med fødder og vanter. Og så brugte jeg de dersens hjemmestrikkede huer, og det var fint, han frøs aldrig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.