Hader min krop!! :@

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. september 2011

Karina1

Nu er jeg begyndt, at bløde og det er kun 2uger + 2dage siden min sidste mens startede. Bliver vanvittig!! Det er da for mærkeligt det her!!!  Ringer ind til klinikken imorgen og hører hvordan jeg skal forholde mig til det og om jeg skal starte på pergotime og injektioner igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

afrobabies

Karina1 skriver:

Nu er jeg begyndt, at bløde og det er kun 2uger + 2dage siden min sidste mens startede. Bliver vanvittig!! Det er da for mærkeligt det her!!!  Ringer ind til klinikken imorgen og hører hvordan jeg skal forholde mig til det og om jeg skal starte på pergotime og injektioner igen

Nu kender jeg ikke lige din situation, men det er ikke en graviditet der er startet, siden du bløder så kort tid efter mens?

Anmeld

27. september 2011

Putomanen

Åhh, det er da irriterende, at din krop skal begynde at skabe sig nu. Jeg håber, at det ikke giver de store problemer!

Anmeld

27. september 2011

Karina1

afrobabies skriver:

Nu kender jeg ikke lige din situation, men det er ikke en graviditet der er startet, siden du bløder så kort tid efter mens?

Det kan jeg da håbe på

Anmeld

27. september 2011

Karina1

Putomanen skriver:

Åhh, det er da irriterende, at din krop skal begynde at skabe sig nu. Jeg håber, at det ikke giver de store problemer!

Den dumme krop  Håber heller ikke det giver problemer, nu må vi se hvad de siger imorgen når jeg ringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.