Hej alle..
så kom min søn endelig til verden her d 20/9 men vi er lige blevet udskrevet her igår. han blev født med lidt for høje tal men det var ik så højt til de ville sætte ham i lys behandling. Nu er vi så blevet udskrevet og jeg er ret så usikker på det hele
han er meget sløv så skal for det meste vække ham og tvinge ham til at spise. men der kan gå fire timer også vil han kun spise et kvarter så sover han. har prøvet alt mht at vække ham men desværre uden held.
så vil høre med andre der har erfaring.
derudover fik vi afvide han sku lægge i lys men er det ik farligt at lægge ham i direkte sol lys??
Jeg ville ringe til barselsgangen (eller hvor du nu ringer til) hellere en gang for meget end en gang for lidt.
Min søn blev født med svær gulsot, som krævede lysbehandling (og ekstra indlæggelse) og tog flere måneder før det var væk.
Han skulle være i lys stort set konstant - når han ikke var i lyskasse, så lå han i et lift ved et vindue...
Jeg var meget striks på at han skulle spise hver 3. time, men bedømte også situtaionen fra gang til gang..
Jeg kan ikke huske om han decideret var sløv - de små sover jo meget i starten og har ikke andet at sammenligne med...
Så gentager gerne igen - se at ringe derind.
EDIT: opdager så bagefter at indlægget er 3 dage gammelt - hvordan står det til med lillemanden?
Anmeld