Privat dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.305 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. september 2011

Angelspot

Jeg vil gerne undersøge om det virkelig kan passe, at der kun er 1 privat dagpleje i selve Herning? Jeg kan finde 1 via hjemmesiden www.privatdagpleje.dk og jeg har ikke kunne opdrive flere i Herning. Jeg kan godt finde nogen udenfor byen, men søger jo en i byen hvor jeg bor. Er der nogen der har nogle ideer til hvor man kan lede? Herning kommune oplyser ikke om private dagplejere, så det er en dead end...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

morethanperfect

Angelspot skriver:

Jeg vil gerne undersøge om det virkelig kan passe, at der kun er 1 privat dagpleje i selve Herning? Jeg kan finde 1 via hjemmesiden www.privatdagpleje.dk og jeg har ikke kunne opdrive flere i Herning. Jeg kan godt finde nogen udenfor byen, men søger jo en i byen hvor jeg bor. Er der nogen der har nogle ideer til hvor man kan lede? Herning kommune oplyser ikke om private dagplejere, så det er en dead end...

Altså jeg undrede mig goså over det .. For der er kun 2 i svendborg kommune i følge deres hjemmeside 

Anmeld

27. september 2011

bøgelund

Angelspot skriver:

prøv at søg på facebook.. vores private dagplejer har en side derinde..

Anmeld

27. september 2011

Angelspot

Altså jeg undrede mig goså over det .. For der er kun 2 i svendborg kommune i følge deres hjemmeside 

Ja det synes jeg også er mærkeligt, Svendborg er da en større by. Underligt...

Anmeld

27. september 2011

Angelspot

bøgelund skriver:

prøv at søg på facebook.. vores private dagplejer har en side derinde..

Jeg har lige forsøgt mig og kan finde en side der hedder privat dagpleje hvor der er mange forskellige dagplejere der har skrevet sig ind med hjemmesider og det hele! Desværre var der ikke en fra Herning, som jeg ønskede Men fandt dog en side der hed privat dagpelje i Herning kommune, men der er kun 1 fra Herning, hende jeg fandt fra start, og resten var fra små steder ude i oplandet.

Tak for ideen

Anmeld

27. september 2011

bøgelund

Angelspot skriver:

Jeg har lige forsøgt mig og kan finde en side der hedder privat dagpleje hvor der er mange forskellige dagplejere der har skrevet sig ind med hjemmesider og det hele! Desværre var der ikke en fra Herning, som jeg ønskede Men fandt dog en side der hed privat dagpelje i Herning kommune, men der er kun 1 fra Herning, hende jeg fandt fra start, og resten var fra små steder ude i oplandet.

Tak for ideen

nå okay.. øv..

men du kunne jo også forsøge at ringe til kommunen, og høre dem ad.. de burde da kende alle der er, i og med de betaler noget af det.. 

held og lykke med det.. håber du finder den rigtige..  

Anmeld

27. september 2011

Angelspot

bøgelund skriver:

nå okay.. øv..

men du kunne jo også forsøge at ringe til kommunen, og høre dem ad.. de burde da kende alle der er, i og med de betaler noget af det.. 

held og lykke med det.. håber du finder den rigtige..  

Ja det skulle man jo gå ud fra og det er også prøvet, men Herning kommune vil, af interessekonflikte årsager, ikke hverken nævne eller anbefale nogle private dagplejere. Så den gik ikke :/

Tak skal du have

Anmeld

27. september 2011

Lindum

Hvis du går ind på kommunens hjemmeside, nok under institutioner eller noget i den retning, skulle du gerne kunne finde en liste over private dagplejere.. Det kan man i Viborg kommune

Anmeld

27. september 2011

Angelspot

Lindum skriver:

Hvis du går ind på kommunens hjemmeside, nok under institutioner eller noget i den retning, skulle du gerne kunne finde en liste over private dagplejere.. Det kan man i Viborg kommune

God ide, det prøvede jeg lige

Der står intet om hvor eller hvem der har privat dagpleje i Herning kommune, der står kun regler og retningslinjer til de private dagplejere. Hvor jeg altså synes det er mærkeligt!!

Anmeld

27. september 2011

Peps

Angelspot skriver:

God ide, det prøvede jeg lige

Der står intet om hvor eller hvem der har privat dagpleje i Herning kommune, der står kun regler og retningslinjer til de private dagplejere. Hvor jeg altså synes det er mærkeligt!!

Det nemmeste er nok, at ringe til den private dagplejer, du har fundet og spørge om der er flere i området.

Her i området hjælper vi hinanden, sådan at hvis jeg ikke har ledige pladser, sender jeg vedkommende videre til mine kollegaer.

På privatedagplejere.dk, skal vi (de private dagplejere) selv tilmelde os. Derfor vil der være mange, der slet ikke er på siden. Jeg ved ikke om, der er flere i Herning. Har kun kendskab til 1, der hedder Janne.

Men håber da at du finder ud af det

Kh Susanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.