gipsaftryk af børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.467 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. januar 2009

katty25

Er der nogen der kender et sted på sjælland, hvor man kan får lave gipsaftryk af børn For jeg har en søn på halvanden mdr. som jeg ku smadder godt tænk mig at får lave gipsaftryk af ham. Men jeg kender ingen nogen her på sjælland som laver disse slags..

knuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2009

Pia.

katty25 skriver:

Er der nogen der kender et sted på sjælland, hvor man kan får lave gipsaftryk af børn For jeg har en søn på halvanden mdr. som jeg ku smadder godt tænk mig at får lave gipsaftryk af ham. Men jeg kender ingen nogen her på sjælland som laver disse slags..

knuz

Altså er det hele ham ? eller hvordan ? jeg tænker mere på en fod eller en hånd, men det kan du jo selv lave... man kan købe gips i pulver form (panduro hobby) og så blande det med vand og lave aftryk....

Knus Pia, som ikke helt ved om jeg forstår hvad du mener...

Anmeld

26. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
PiaR skriver:

Altså er det hele ham ? eller hvordan ? jeg tænker mere på en fod eller en hånd, men det kan du jo selv lave... man kan købe gips i pulver form (panduro hobby) og så blande det med vand og lave aftryk....

Præcis... jeg var pgså sådan lidt... HELE barnet eller?? :O hihi...

*mega nys*

Anmeld

26. januar 2009

Heidi.

Jeg tænker også.. det virker voldsomt at lave en afstøbning af et helt barn!!!

Anmeld

26. januar 2009

katty25

PiaR skriver:

Sorry jeg ment fod- og hånd aftryk

Anmeld

26. januar 2009

Heidi.

Ha Ha.. OkayAltså man kan købe det i babysam og selv lave det...

Anmeld

26. januar 2009

jolu

Jeg har fået lavet de skønneste aftryk af mine 3 drenges hænder samlet i én. Samt lillemandens spæde fod......hos gipsteknik.dk MEN bered dig på laaaang ventetid. Vil rigtig gerne vise dig billederne.....men det kræver at du opretter dig og logger dig ind Mine billeder ligger på en ekstern harddisk, som jeg desværre ikke lige har ved denne pc. Men du kan se dem her,- hvis du vil

http://www.magickids.dk/forum/forum_posts.asp?TID=10610&PN=1&TPN=5http://www.magickids.dk/forum/forum_posts.asp?TID=10610&PN=1&TPN=5

Anmeld

26. januar 2009

Pia.

katty25 skriver:

Sorry jeg ment fod- og hånd aftryk

- Så er jeg mere rolig.. var helt bange for at du mente hele ham... men som sagt kan du købe det og selv lave det - det er meget nemt og bliver rigtig godt...

Anmeld

28. januar 2009

katty25

PiaR skriver:

- Så er jeg mere rolig.. var helt bange for at du mente hele ham... men som sagt kan du købe det og selv lave det - det er meget nemt og bliver rigtig godt...

takker det må jeg prøve.

knuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.