Andre med babyer der spiser 24/7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.493 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. september 2011

Jemion

Jeg føler mig total drænet for energi, laver ikke andet end at amme hele tiden. SP siger at han skal have mad hver gang han søger efter brystet.

Er det normalt at de spiser hele tiden? Hver gang han er faldet i søvn og jeg så prøver at ligge ham lidt i sin lift eller lign vågner han og vil spise igen.. Han kan kun sove i mine arme om dagen..

nogen gode råd eller andre erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

lucas<3

Jemion skriver:

Jeg føler mig total drænet for energi, laver ikke andet end at amme hele tiden. SP siger at han skal have mad hver gang han søger efter brystet.

Er det normalt at de spiser hele tiden? Hver gang han er faldet i søvn og jeg så prøver at ligge ham lidt i sin lift eller lign vågner han og vil spise igen.. Han kan kun sove i mine arme om dagen..

åhh kender det alt for godt.

min dreng havde det helt på sammen måde som dit barn..

Anmeld

27. september 2011

Dorthe1986

Jemion skriver:

Puha sådan var det også med Emil lige i starten og det er drønhårdt. Da han var 9 dage gammel fik han sut, efter at have snakket med sp. Han tog flot på, så hun sagde at vi skulle prøve med en sut da det kunne se ud til han havde et stort suttebehov. Og ganske rigtigt, ligeså snart han ikke længere brugte mig som sut gik det meget bedre det er vanvittig hårdt lige i starten og blive mor, men lige pludselig så kører det bare

Og tillykke med hende

Anmeld

27. september 2011

HeidiØ

Jemion skriver:

Årh søde, jeg føler heller ikke jeg laver andet - men min SP siger hvis jeg kan strække den til hver 3. time, så er det altså bedst. Men han vil også kun sove i mine arme både dag og nat.. Det er voldsomt hårdt, men vi må stole på at andre fortæller det bliver bedre.. før eller siden!

Anmeld

27. september 2011

Muttitil1+1

Min søn gjorde det samme lige i starten - han havde et voldsomt stort suttebehov, så vi gav ham narresut forholdsvis hurtigt.
Det hjalp helt vildt og jeg kunne nu få søvn!

Det med at han vågner lige så snart du vil lægge ham i liften eller lignende - min sp fortalte at det tager mellem 20-30min før de er i dyb søvn, så først her kan man flytte dem uden de vågner. Og efter 45 min er de ude af den dybe søvn igen, så man skal flytte dem i det rigtige interval, hvis man skal have succes med det i starten

Anmeld

27. september 2011

Jemion

Så har sundhedsplejesken været her og lillemanden blev vejet og har taget 400 gram på, på en uge.. Min sultne dreng 

Hendes råd til hans store appetit og får at holde de der 3 timer mellem måltiderne er en større sut, blive svøbt i et tæppe og 50 ml kold kamille the i sutteflaske

Anmeld

27. september 2011

Kofoed.

Her er amming godt nok også et problem. Hun har lige lagt 1 time og 15-20 minutter ved mit bryst og var stadig sulten, så kæreste har lige givet hende 50 ml MME og nu er hun endelig mæt... Det var altså nemmere i maven

Anmeld

27. september 2011

Ka+Ma=Be

Jemion skriver:

Sådan har jeg det godt nok også for tiden! Benjamin har været vågen hele dagen og jeg har bare ammet og ammet og ammet. Kl 16 fik han så en flaske MME - og han har sovet lige siden /

Det er med meget blandede følelser - men jeg tror simpelthen ikke han fik nok ved brystet. Så nu prøver jeg at amme videre og se om det er nok.

Anmeld

27. september 2011

L-Mortil3

Herhjemme havde vi også en mega sulten amme dreng! Milan spiste 24/7 indtil han var ca.3 mdr så aftog det lidt, nu er han 7 mdr og ammes ikke ret ofte i Milans tilfælde var han til kiropraktoren da han blev 4 mdr, det viste sig han havde noget med nakken, og derfor kun fik mad lige så han følte mæthed , derfor spiste han så ofte , derefter spiste håb jævnt hver 2 time gold ud , det bliver bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.