Hej alle sammen 
Jeg er ny herinde, men håber at I vil tage godt i mod mig.
Jeg hedder Stine og jeg er 24 år gammel. Jeg bor sammen med min kæreste og vores søn på snart 3 år, som skal begynde i børnehave på mandag :/
Til dagligt går min kæreste i skole og jeg går her hjemme med vores dreng, da jeg er privat dagpleje
Et job jeg elsker og håber aldrig nogensinde at miste..
Desværre har jeg "mistet" mine børn til børnehaven og søger derfor nye til opstart hurtigt muligt
(Lidt reklame for mig selv, hvis det er i orden?)
Jeg går utrolig meget op i udelivet og kreativitet
Vi bruger de fleste af dagene udefor, og da jeg bor ude på landet er der rig mulighed for at komme ud. Vi bruger naturen rigtig meget og jeg prøver at lære børnene, at vi skal passe på den 
Hvis der nu er rigtig dårligt vejr udenfor, kan vi godt finde på at tage en hyggedag indenfor, hvor vi bager, maler, tegner, leger.. ja, alt, hvad børnene nu har lyst til... Et par gange om måneden er der også møder med de andre dagplejere, hvor alle børnene møder hinanden og leger sammen 
Det jeg gerne vil med min dagpleje er at gøre børnenes dag til den bedste dag, hver dag og jeg ønsker kun at de skal være glade for at gå hos mig 
Hvis nogle af jer skulle være interesseret i at høre mere er i velkommen til at ringe til mig på 61335149, min dør er altid åben 
Hvis I har nogle spørgsmål til mig eller mit liv er i mere end velkommen til at spørge mig 
Anmeld