Amningen og silikonebryster ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.425 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. september 2011

ninnaa

Hej .

Ville høre om der er nogen herinde der har ammet efter brystoperation(silikonebryster) , og hvordan det evt. er gået ?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

afrobabies

ninnaa skriver:

Hej .

Ville høre om der er nogen herinde der har ammet efter brystoperation(silikonebryster) , og hvordan det evt. er gået ?

Knus

Hvis bare silikonen er lagt inde bagved, så har jeg ladet mig fortælle, at det ikke er noget problem

Anmeld

27. september 2011

Francisca

Jeg spurgte Nygart privathospital med hensyn til Silikonebryster og graviditet. og de andbefalede at vente til man var færdig med at få børn da brysterne kan ændre form efter graviditet, plus at du skal sørge for at tømme brystet meget oftere for mælk da der ikke er plads til det.

Anmeld

28. september 2011

ninnaa

Francisca skriver:

Jeg spurgte Nygart privathospital med hensyn til Silikonebryster og graviditet. og de andbefalede at vente til man var færdig med at få børn da brysterne kan ændre form efter graviditet, plus at du skal sørge for at tømme brystet meget oftere for mælk da der ikke er plads til det.

Smill . okay tak .

Anmeld

28. september 2011

ninnaa

afrobabies skriver:

Hvis bare silikonen er lagt inde bagved, så har jeg ladet mig fortælle, at det ikke er noget problem

Okay tak

Anmeld

28. september 2011

LIZO

jeg har.. uden problemer

Anmeld

28. september 2011

LIZO

men desværrer har jeg hver gang haft ekstrem meget mælk så mine bryster var kæmpe store.. da jeg stoppet trænet jeg en del.. så de varr ikke ret store på trods af impalantaet..  så var inde og få dem lavet igen.. skal dog siges at jeg ikke var tilfreds med str første gang. og de var ikke rettet helt som jeg ville ha det..

havde jeg vidst det havde jeg nok ventet.. men det er svært at lave om nu

Anmeld

28. september 2011

ninnaa

LIZO skriver:

men desværrer har jeg hver gang haft ekstrem meget mælk så mine bryster var kæmpe store.. da jeg stoppet trænet jeg en del.. så de varr ikke ret store på trods af impalantaet..  så var inde og få dem lavet igen.. skal dog siges at jeg ikke var tilfreds med str første gang. og de var ikke rettet helt som jeg ville ha det..

havde jeg vidst det havde jeg nok ventet.. men det er svært at lave om nu

Smill .

Mange tak , ja har selv fået lavet efter jeg havde fået min første søn var meget ked af hvordan de endte med at se ud så kunne ikke rigtig vente og spurgte godt nok på klinikken od de sagde at amningen ikke var noget problem.

men må da indrømme nu du fortæller om hvordan de kan komme til at se ud efter er man da lidt nervøs, men så det et held at ungerne er det værd . hi hi

Anmeld

28. september 2011

LIZO

kender andre der ikke har haft problemer.. jeg vokser altså 5 str når jeg har mælk.. så ikke så underligt.. har ekstrem meget mælk..  og hjælp ikke at jeg så trænet en del.. så forsvandt alt indhold men huden var tilbage..

Anmeld

28. september 2011

ninnaa

LIZO skriver:

kender andre der ikke har haft problemer.. jeg vokser altså 5 str når jeg har mælk.. så ikke så underligt.. har ekstrem meget mælk..  og hjælp ikke at jeg så trænet en del.. så forsvandt alt indhold men huden var tilbage..

hi hi .

Det lyder godt nok vildt .

ja , min voksede en del da jeg ammede min første søn og da jeg så stoppede var der ikke andet en to tomme sokker tilbage , derfor valgte jeg en operation , men nu jeg da spændt på at se dem efter denne gang(amning) . hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.