Har i Kassekredit på jeres kontoer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2009

Lullaby

Jeps en på vores budget men den kom fra dengang vi fik slået lån sammen så skulle banken have 5000 i strafrenter så derfor blev den oprettet. Men skal i hvert fald ikke have en på min lønkonto. Puha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Nej, jeg har ikke.

Havde engang for mange år siden, men det resulterede i at jeg kørte den i bund (5000), og sjældent havde penge på kontoen. Så det fandt jeg altså ud af at jeg ikke kunne styre

Anmeld

26. januar 2009

Mette+Mathias

Ja, vi fik en på 10.000 da vi købte hus for 12 år siden, men den blev næsten ikke udnyttet.

Da min mand så startede firma for 5 år siden, var reglerne sådan at man ikke måtte have kassekredit i firmaet OG privat (underlig regel??) så der lukkede vi den, - firmaet var jo nødt til at have en kassekredit.

) Mette

Anmeld

26. januar 2009

Honningblomst

En gang og det var kun en måned og så fik jeg penge...det var lige da jeg blev alene og jeg vil aldrig have det, andet end hvis dte kun er for få dage.
Eva

Anmeld

26. januar 2009

pumbadk

Kassekredit kan være en fornuftig ting hvis man kan styre det .

Vi har en på 160.000 kr som vi tog for ca 21 måneder siden da vi ville have en helt ny campngvogn og vi syntes at købe sådan en over 8-10 år blev for dyrt så vi tog en kredit og mangler idag kun at betale ca 20000 kr så på den måde er det fint syntes jeg men det kan være en fælde da man hurtigt glemmer at det er lånte penge.

Anmeld

26. januar 2009

heaven

min mand og jeg har hver en på vores lønkonto på 5000 - ikke alverden, men den giver lige lidt ekstra sikkerhed...

Jannie

Anmeld

26. januar 2009

bette

puha jeg frygter ordet kassekredit..
fik det lidt efter jeg fik dankort som 18 årig.. og det gik helt over gevind.. og jeg endte med -35.000 ikke særlig fedt.. især ik fordi jeg ik aner hva jeg har brugt pengene på.
jeg opgav at kunne styre min økonomi på daværende tidspunkt og gav banken mit dankort.. og sagde til dem, at jeg kom og ville have det igen når jeg var klar til det.

har ikke haft en kassekredit siden.. omlagde det til lån den jeg havde.. og det er jeg meget glad for at have gjort

Anmeld

27. januar 2009

..

Vi har en på vores betalingskonto.

Jeg arbejder i en bank og anbefaler altid at man har en på sin betalings/budgetkonto for er der måneder hvor den går i minus pga terminen osv så er det alt for dyrt i overtræksrente ikke at have en kredit på kontoen.

/Rikke

Anmeld

28. januar 2009

H+S Skjolgborg.

Nejjj tak

Anmeld

28. januar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jep på to af mine konti. Den ene på 35.000 (lønkonto) og den anden på 5.000 (opsparing). Men de er ikke i brug.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.