Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den er godt nok en uge gammel ca. men faldt lige over den og det er bare SÅ sødt...
Lille opdatering fra i går til de interesserede:
Silas har stadig lidt feber i dag, men han er ved godt mod og spiser lige nu lidt grød som far giver ham....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor er det bare herligt.. har selv en lignende video med min datter og farmand der bare rå hygger det bare så sødt.. Så lidt der skal til før de bare skriger af grin
Den lykkelige skriver: Ej hvor er det bare herligt.. har selv en lignende video med min datter og farmand der bare rå hygger det bare så sødt.. Så lidt der skal til før de bare skriger af grin
Hehe... Problemet er at der så kort en afstand mellem mega griner til gråd... Hehe... Anders fandt den
Men ja, hold op hvor er det dejligt når de leger sådan... Det varmer mig SÅ meget
Hvor sød ..
og fed sofa (;
Hihihihi, hvor er farmand bare verdens sjoveste at lege med! Og ham Silas der, han indbyder jo ligefrem til ballade
schonert skriver: Hvor sød .. og fed sofa (;
Tark
Marita skriver: Hihihihi, hvor er farmand bare verdens sjoveste at lege med! Og ham Silas der, han indbyder jo ligefrem til ballade
DET gør han! Han elsker at lege og hoppe og være vild og tovlig Det er simpelthen så dejligt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128