Forhold til afgansk mand???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. september 2011

Camilla9o

Hej alle'sammen! (:
Jeg håber i kan hjælpe med med nogle holdninger og fakta her ..

Jeg var i byen sidste weekend hvor jeg møder en afgansk dreng på 22 år, han er kanon SØD og sådan! Han er meget intigreret og snakker flydende dansk! Og siden Lørdags har vi skrevet meget sammen og han er stadig kanon sød og sådan! Han spørger så om vi skal være sammen Onsdag, så kan vi tag ud og kigge parfume til ham .. Og det er her jeg bliver BANGE! Fordi jeg sys der er mange der fortæller mig - Du skal IKKE være sammen med sådan en! Min  søster og mine bedste veninder siger tl mig at jeg skal tag chancen ' og se hvad det evt. kunne føre til!
Vil høre jeres holdning og mening omkring dette - håber i kan hjælpe mig ..

Mange knus Camilla!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Den lykkelige

Du kan da bare tage afsted og se hvordan det går  Ligesom man ville gøre med alle andre.. også kan du jo altid "bakke ud"..

Anmeld

27. september 2011

lilledittemor

Camilla9o skriver:

Hej alle'sammen! (:

Jeg var i byen sidste weekend hvor jeg møder en afgansk dreng på 22 år, han er kanon SØD og sådan! Han er meget intigreret og snakker flydende dansk! Og siden Lørdags har vi skrevet meget sammen og han er stadig kanon sød og sådan! Han spørger så om vi skal være sammen Onsdag, så kan vi tag ud og kigge parfume til ham .. Og det er her jeg bliver BANGE! Fordi jeg sys der er mange der fortæller mig - Du skal IKKE være sammen med sådan en! Min  søster og mine bedste veninder siger tl mig at jeg skal tag chancen ' og se hvad det evt. kunne føre til!

Mange knus Camilla!!

Hvis du føler for det - så skal du da helt sikkert prøve (:

Men husk de der "regler" for første dates, som ikke være alene med ham et sted osv.. (:

Men ellers god fornøjelse (;

Anmeld

27. september 2011

<3

Ej det er en date og ikke andet Se hvad der sker og hvis det er noget så er det noget og hvis ikke så ikke. Der er idioter uanset hvilket køn, etnicitet eller social klasse. 

Håber du finder det du søger

Anmeld

27. september 2011

Hvem?

Camilla9o skriver:

Hej alle'sammen! (:

Mange knus Camilla!!

Ville det have gjort en forskel hvis det havde været en rendyrket dansker??

Afsted med dig og se hvad der sker, jeg syntes tit folk har det med at skylde skylden på alle mulige andre, men de glemmer liiiii den danske befolkning selv, jeg kan ikke se problemet, hvis han er sød og virker interesseret, så afsted og go' tur 

Anmeld

27. september 2011

baby012

Jeg ville personligt ALDRIG være andet end venner med "sådan en" .. har rigtig mange venner der er afganske, MEN, ville simpelthen ikke byde et andet meneske at skulle igennem det, en udenlandsk fyr skulle igennem hvis han var kæreste med mig (meget rasistisk familie, desværre) 

Men altså, det ene forhold jeg har haft med sådan en, var fantastisk... og var rigtig ærgelig over at det ikke kunne være blevet til mere.. oplever meget tit de udviser mere respekt for kvinder end danske fyre gør, det gælder også de venner jeg har .. 

Som de andre siger, prøv at ta' på denne date med ham, og se om det måske er noget .. han lyder jo rigtig sød. det kan da ikke skade, og hvis det ikke er noget, så kan det jo blive et nyt og dejligt venskab  

Anmeld

27. september 2011

skønneunger

han er vel bare en mand? der er jo ikke nogen regelbog for hvordan man skal opføre sig hvis man kommer fra et bestemt land? lær ham at kende og se om han er noget for dig, så finder du jo også hurtigt ud af hans holdninger osv

Anmeld

27. september 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg går udfra, at det der bekymrer dig lidt er evt kulturelle foreskelle.

Hvis du ellers er åbentsindet, så tag på date med ham.

Mener du virkelig det kunne blive til mere, så lær hans familie og deres værdier at kende.
Det siger meget om hvad der evt venter dig, hvis du en dag skulle vælge at gifte dig ind i familien.

(Jeg ved godt man ikke behøver at være som sine forældre, men opdragelse og værdier har det jo med at smitte af på os)

Anmeld

27. september 2011

Camilla9o

TAK for alle de mange gode svar! De hjælper faktisk meget (: Men ja det rigtigt nok som nogle af jer siger ' med hvis det nu var en Dansker .. Men jeg ved bare at f. eks min far & mor ville blive ked af det hvis jeg fik et forhold til 'sådan en' .. Og overhovedet IKKE fordi de er rasistiske men ja ' ved det squ ikke!
Men jeg giver det squ en chance og tager på den lille date imorgen .. (:

Anmeld

27. september 2011

.....

Camilla9o skriver:

Hej alle'sammen! (:

Mange knus Camilla!!

Sikke noget pjat at sige du ikke skal være sammen med sådan én, hvis det er fordi de hentyder til at han ikke er dansker. Er selv sammen med en udlænding, og det er det bedste der er sket for mig. Synes at det er utrolig spændende at være sammen med en som kommer fra en anden kultur

Så jo, jeg synes klart at det ikke skader at tage på date med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.