babysang i kirken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. september 2011

mortiljonas

hejsa piger

det er godt nok ved at være noget tid siden jeg har været her inde så jeg håber i alle sammen har det godt :-)

her går det super godt
jonas og jeg er lige begyndt til babySalmeSang i kirken det er bare super hyggeligt og jonas nyder det bare så meget vi puster sæbebobler synger og danser og det er 8 gange det er kan virkelig anbefales

så der vi gik der fra var lille manden så træt han næsten ikke kunne side op så han fik en dejlig lur der vi gik hjem:-)

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Pige2009

kat24 skriver:

hejsa piger

det er godt nok ved at være noget tid siden jeg har været her inde så jeg håber i alle sammen har det godt :-)

her går det super godt
jonas og jeg er lige begyndt til babySalmeSang i kirken det er bare super hyggeligt og jonas nyder det bare så meget vi puster sæbebobler synger og danser og det er 8 gange det er kan virkelig anbefales

så der vi gik der fra var lille manden så træt han næsten ikke kunne side op så han fik en dejlig lur der vi gik hjem:-)

knus

Laura og jeg gik også i vores kirke og det var virkelig super

Anmeld

27. september 2011

Jakob'sMor

kat24 skriver:

hejsa piger

her går det super godt

knus

Jakob og jeg gik også til det og han elsker musik

Anmeld

27. september 2011

Jibbe

Vi nåede hele 3 hold :-) i alt 25 uger! Det er en af de ting jeg glæder mig til næste gang vi skal have en baby. Det var så hyggeligt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.