Ny på siden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.873 visninger
35 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Miss Juul

Halløjsa til alle i skønne piger

Jeg blev anbefalet (eller skal vi sige lokket&nbsp Her ind på baby.dk, af min skønne veninde.. -Så nu skal jeg jo liiige se hvad det er for noget.

kort om mig kan jeg sige at jeg er 24 år, kommer fra vestsjælland, og venter mit første barn til Maj

Ville lige hilse på ..

Klem fra Miss Juul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

camillakrath

Miss Juul skriver:

Jeg blev anbefalet (eller skal vi sige lokket&nbsp Her ind på baby.dk, af min skønne veninde.. -Så nu skal jeg jo liiige se hvad det er for noget.

kort om mig kan jeg sige at jeg er 24 år, kommer fra vestsjælland, og venter mit første barn til Maj

Ville lige hilse på ..

Klem fra Miss Juul

Velkommen

Anmeld

26. september 2011

Mira0911

Velkommen til baby.dk.. 

Håber du bliver glad for at være her... 

Anmeld

26. september 2011

Jakob'sMor

Miss Juul skriver:

Ville lige hilse på ..

Klem fra Miss Juul

Pas på, du blive afhængig velkommen til, håber du bliver glad for siden

Anmeld

26. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Velkommen til!

Anmeld

26. september 2011

nattergalen

Velkommen til  

Håber du bliver glad for at være her, og glæder mig til at følge dig da vi har termin samtidig..

Anmeld

26. september 2011

Janni.

Velkommen til.. Håber du bliver glad for siden.. 

Anmeld

26. september 2011

Pige2009

Miss Juul skriver:

Ville lige hilse på ..

Klem fra Miss Juul

Velkommen på verdens bedste babyside. Håber du bliver lige så glad for at være her som jeg

Anmeld

26. september 2011

1000Ben

Miss Juul skriver:

Ville lige hilse på ..

Klem fra Miss Juul

Velkommen til baby.dk. Her er rart Jeg er 27 år, med 2 børn og bor på Fyn (oprindeligt københavner) 

Knus

Stefanie

Anmeld

26. september 2011

maria_wlt

Alt der er bedre end bedst hedder det.. Godeste.. herhjemme.. Og det her er den godeste side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.