Matas baby klub

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.878 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. januar 2009

Mikkelmusen

Ja det har været oppe før, men jeg har et andet spørgsmål. Får man stadig 2 pakker eller kun 1? Jeg har lige hentet i matas, og der er meget mere i end sidste gang. Er det bare fordi de har fyldt mere i eller hvad?

Jeg kan nemlig ikke forstå der er så meget i. Hvis der er en nr 2 pakke, hvad er der så i den? Jeg synes nemlig ikke jeg kan finde noget på matas hjemmesiden om det.

Christina - 21+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2009

Mie A

Man får kun 1... desværre

Anmeld

26. januar 2009

Mathilde

Jeg tillader mig lige at komme med et spørgsmål
Jeg har også meldt mig i matas babyklub, men hvornår kan jeg hente pakken? Og får jeg den med med det samme?

Anmeld

26. januar 2009

charlottekri

Da jeg var gravid (har en datter på 1 år) fik jeg 2 pakker... en mens jeg var gravid og en efter fødslen... Den jeg fik da jeg var gravid, kunne jeg nu godt have undværet... den var squ lidt fesen!! et blad og 3 vareprøver... øv!! men den næste var ok

Anmeld

26. januar 2009

Mikkelmusen

mathilde: Den kan hentes med det samme. Eller senere hvis du ikke kan hente med det samme. Der er ingen frist på den tror jeg. Babysams pakke skal jo hentes indenfor 3 uger fra den er bestilt.

Mie: Okay, tak. Det gør mig nu ikke noget. Den er rigtig god og med mange flere ting end de 2 sidste gang til sammen.

Anmeld

26. januar 2009

Mathilde

Mikkelmusen skriver:

mathilde: Den kan hentes med det samme. Eller senere hvis du ikke kan hente med det samme. Der er ingen frist på den tror jeg. Babysams pakke skal jo hentes indenfor 3 uger fra den er bestilt.

Mie: Okay, tak. Det gør mig nu ikke noget. Den er rigtig god og med mange flere ting end de 2 sidste gang til sammen.

Okay super Tak
Ja jeg kom nemlig til at tænke på at babysams pakke skal hentes senest 3uger efter, så blev helt i tvivl...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.