Hvilken flyverdragt (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

MorDk

Det blev til en Hummel i blå og gul... Str. 80.

Men ja nu er jeg igen blevet i tvivl om størrelse... for han skal jo gerne kunne bruge den vinteren over... Men jeg prøvede den på ham og da han har lidt korte arme og ben... ja så sys jeg jo den passede... Men nu er jeg som sagt lidt i tvivl... 86 ville være for stor tror jeg...

Nogle erfaringer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Mette.

MorDk skriver:

Det blev til en Hummel i blå og gul... Str. 80.

Men ja nu er jeg igen blevet i tvivl om størrelse... for han skal jo gerne kunne bruge den vinteren over... Men jeg prøvede den på ham og da han har lidt korte arme og ben... ja så sys jeg jo den passede... Men nu er jeg som sagt lidt i tvivl... 86 ville være for stor tror jeg...

Nogle erfaringer???

Der skal være en håndfuld ved skridtet eller ved skuldrene, hvis du tager ved dragten når han har den på.

Min datter er 17 måneder og vi har købt en str. 80 i Molo, hun kan ikke have den større. Men hun er også en lille fis, så hvis du nogenlunde går efter overstående, burde det passe.

Anmeld

30. september 2011

MorDk

TAK! Det sagde min mor også jeg skulle prøve... og jeg kan sagtens få fat i en håndfuld når han har den på (ved skuldrene) Så...jeg satser på det går!!

Anmeld

30. september 2011

Maja88

jeg har købt en NAME IT

Anmeld

30. september 2011

Maja88

Jeg har hørt at hummel skulle være svær at transportere varmen i... har det hold på sig eller???

Anmeld

30. september 2011

felicity

SpunkenJo skriver:

Didriksons helt sikkert

Anmeld

30. september 2011

SpunkenJo

felicity skriver:

Hvis det var ok at gå i flyverdragt som voksen, sku jeg gerne hoppe i en magen til den jeg har købt til drengen denne vinter

Anmeld

30. september 2011

dorthemus

Mette. skriver:

Der skal være en håndfuld ved skridtet eller ved skuldrene, hvis du tager ved dragten når han har den på.

Min datter er 17 måneder og vi har købt en str. 80 i Molo, hun kan ikke have den større. Men hun er også en lille fis, så hvis du nogenlunde går efter overstående, burde det passe.

Vi har også købt Molo en rød! Var sådan i tvivl med str. Men endte alligevel med en 86...men vil altså ikke risikere at hun pludselig vokser ud af den før vinteren er omme

Anmeld

30. september 2011

MorDk

Maja88 skriver:

Jeg har hørt at hummel skulle være svær at transportere varmen i... har det hold på sig eller???

Har jeg ikke hørt noget om

Anmeld

30. september 2011

Maja88

dorthemus skriver:

Vi har også købt Molo en rød! Var sådan i tvivl med str. Men endte alligevel med en 86...men vil altså ikke risikere at hun pludselig vokser ud af den før vinteren er omme

men Dorthe, hvis den er for stor så kommer hun jo til at fryse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.