Jeg har jo to på 7 år, og af en eller anden grund så glemmer de ALTID ALTING, især Isabella. Måske er det navnet 
De tager bussen hjem hver dag, og hvis ikke der mangler regntøj, så mangler der drikkedunk, sko eller jakker. Sådan er det vist bare, min mor griner i hvert fald bare når jeg beklager mig, og siger: At så kan jeg selv prøve hvordan det var. Jeg fik også altid at vide som barn, at jeg en dag ville glemme mig selv.
I dag sagde jeg til hende at hun skulle gå ud på badeværelset og sætte spænder i håret. Hun endte med at gå på wc i stedet, og komme ud i bilen uden spænder i. Det er en helt normalt ting herhjemme. Ofte har hun glemt min besked til hende, allerede inden hun er nået fem meter væk fra mig. Jeg prøver bare at lærer hende, at hun skal komme tilbage og spørge mig hvad det var jeg sagde, i stedet for bare at gå videre.
Det er PISSE træls, men jeg tror ikke der er så meget at gøre ved det. Hun har altid gang i 1000 ting i hovedet, og tankerne flyver rundt, så det er nok derfor det er så svært for hende at holde fast i mine beskeder.
Anmeld