Ja så har vi igen været til ørelæge med vores pige på 2 år og tænkte at vore lille Silge også kunne komme med, der var rart lige at få hende tjekket nu hvor hun har været snottet i 3 uger og feber i 1 uge.
Vi har altid hørt at det er en fantastisk ørelæge...hvilken vi overhovedet ikke er enig med folk i.
Anaya har altid været glad og stolet på folk, selv læger og de andre 2 ørelæger vi har gået hos...og de første 2 gange var der heller ingenting hos Preben B.
Så fik hun lagt dræn i, og det gjorde hun blev lidt bange...desværre er hun blevet suget på begge øre 5-6 gange fordi væsken i øret ikke løb så godt ud som det skulle og nåede blev siddende.... Har hørt fra mange andre, ja selv ørelæger siger det er det væreste man kan gøre ved bør og ved at man kan få noget dryp til øret, som sagtens kan tage det...og de tilfælde det ikke gør bør man først suge.
Jeg prøvede hver gang at snakke med Preben B om det, men han gider INTET og hører...min Pige Anaya er ikke bare bange, hun går helt i panik, og se det ville ansigt blive så bange det er ikke til at bære..hvrken for Anaya, far eller mor.
Nåh det var forhistorie...
i dag var vi så derover og det er 7 mdr sidst hun har været der....vi kom fordi Anaya kan blive forskrækket når jeg siger noget til hende også selvom det er midt i en sætning...så flyver hun op og kaster sig over på mig...hvor hun er vildt bange og kan se hun ikke aner hvor lyden kommer fra...
det sker selvom hun sidder på skødet ved mig....Fortalte det til lægen da vi var til 2 års undersøgelse...og hun sagde vi skulle tage kontakt med ørelægen.
Ja har virkelig forberedt Anaya på dette, og snakket meget med hende om at en sød mand skal kigge i hendes øre osv...og hun glædet sig faktisk meget.
Vi kom ind til ørelægen og ja hun blev helt panisk...men jeg fik hende snakket til ro...men da hun skulle til at ligges ned gik hun i panik...jeg spurgte dm om jeg ikke måtte sidde med hende (det gjorde jeg altid hos dem i Frederica) Men nej det kunne jeg ikke...så hun blev lagt ned, og holdt på arme, ben og hovedet...hun skreg og jeg spurgte om vi ikke kunne få en af disse balloner til at aflede hende opmærksomhed...men nej svarede han surt det kan ikke hjælpe. Han gør FANDME ikke en skid for at snakke med hende inden...jeg syens han har en pligt til at skabe en god kontakt med det barn han arbejde med...men nej han sagde ikke engang HEJ til hende...arhh jeg er så sur...
Hun havde væske i ørene igen, så vi skulle komme til November og hvis det stadig var der skulle hun havde nyt dræn i, da for det var faldet ud.
Andre som kender ham? Hvad synes i...?
Jeg tror jeg rinegr dertil i morgen og siger vi ikke kommer, fordi vi føler os dårlig behandlet..og ja så må vi tage til Frederica der var de så søde...men v havde bare så lang en kørertur hver gang...men heller det og de skaber en god og tryg kontakt med vores pige.
Sorry det lange nok ligegyldig indlæg...