Hvis mig jeres dåbsinvitation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

Camillakn

Jakob'sMor skriver:

Hvilken printet har i? Min kæreste er en haj til det med printer - så kan jeg da lige spørge ham

En hp printer, tror det er denne her...

Fandt lige et billed af en der ligner vores, Heh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Camillakn

Jakob'sMor skriver:

Hvilken printet har i? Min kæreste er en haj til det med printer - så kan jeg da lige spørge ham

En hp printer, tror det er denne her...

Hp deskjet 2050 AiO SE

Fandt lige et billed af en der ligner vores, Heh

Anmeld

27. september 2011

S.Maria

Jeg købte mine inde på vistaprint.dk, der er mange forskellige at vælge imellem og så kan man vælge et billede man gerne vil have på.

Anmeld

27. september 2011

Camillakn

S.Maria skriver:

Jeg købte mine inde på vistaprint.dk, der er mange forskellige at vælge imellem og så kan man vælge et billede man gerne vil have på.

Har kigget lidt derinde, men satser lidt på vi kan gøre det billigere selv.. på vores liste over gæster har vi nemlig 45 og syntes at det måske blir meget 35,- for 10.

Anmeld

27. september 2011

norenberg

Camillakn skriver:

Hvor er de bedårende Har du en opskrift på dem ???

ja jeg skal lige se om jeg kan finde den så smider jeg lige et billede op

Anmeld

27. september 2011

norenberg

Camillakn skriver:

Hvor er de bedårende Har du en opskrift på dem ???

du kan lige sende mig en pb med din mail...så skal jeg maile den...

Anmeld

29. september 2011

S.Maria

Camillakn skriver:

Har kigget lidt derinde, men satser lidt på vi kan gøre det billigere selv.. på vores liste over gæster har vi nemlig 45 og syntes at det måske blir meget 35,- for 10.

Tror også jeg købte mine på tilbud derinde. Vi havde inviteret 46, men det er jo ikke alle der skal have en invitation. Jeg mener at hvis man invitere en familie på 4 f.eks så sender man jo kun en invitation ud.....mener jeg skulle bruge ca. 20 invitationer til de 46.

Anmeld

29. september 2011

maria_wlt

Camillakn skriver:

Jeg står lige og mangler lidt inspiration når det kommer til invitation til barnedåb. Så smid endelig lige et billed af jeres invitation

God Uge til jer alle

Her er min ugle til Ene

https://www.baby.dk/debat/118594pi1/daab-og-navngivningsfest/saa-blev-mine-ugle-invitationer-faerdige----love-it----.aspx

Anmeld

29. september 2011

Maja_4000

Foto på lærred havde lavet til os

Anmeld

29. september 2011

Camillakn

S.Maria skriver:

Tror også jeg købte mine på tilbud derinde. Vi havde inviteret 46, men det er jo ikke alle der skal have en invitation. Jeg mener at hvis man invitere en familie på 4 f.eks så sender man jo kun en invitation ud.....mener jeg skulle bruge ca. 20 invitationer til de 46.

Heh, nej du har da fuldstændig ret Heh...

Havde da helt skudt ud af hovedet at ja, ik alle skal have én jo .. Heh

Løsningen er nok os faldet på at vi køber dem færdiglavet med et billed af ham .. Det er kæresten stor taler for, han syntes ik vi eller jeg skal til at klippe klistre .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.