symaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.457 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. september 2011

liwsmor

hvor har i købt jeres symaskine, jeg ved godt det lidt dumt spørgsmål, men jeg kreativ kvinde og jeg ville prøve at sy på symaskine, er der nogen der ved hvor man købe en billig en, og sådan en man starter ud med ? 

hav en skøn dag alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

marieo

min er fra føtex og er helt fin ... den er fin som en starter maskine, men kunne efterhånden godt tænke mig en mere avanceret 

Anmeld

26. september 2011

birthee

JYSK har en til rimelige penge... ellers er min en husqvarna viking, model SARAH... Den er jeg rigtig glad for, og har haft den i næsten 10 år faktisk... den kører rigtig godt... Men den fra JYSK har jeg hørt skulle være en god begynder-maskine... 

Anmeld

27. september 2011

liwsmor

birthee skriver:

JYSK har en til rimelige penge... ellers er min en husqvarna viking, model SARAH... Den er jeg rigtig glad for, og har haft den i næsten 10 år faktisk... den kører rigtig godt... Men den fra JYSK har jeg hørt skulle være en god begynder-maskine... 

tak for de skønne svar det hjælp mig lidt på vej  

Anmeld

27. september 2011

mizz-lillemor06

liwsmor skriver:

hvor har i købt jeres symaskine, jeg ved godt det lidt dumt spørgsmål, men jeg kreativ kvinde og jeg ville prøve at sy på symaskine, er der nogen der ved hvor man købe en billig en, og sådan en man starter ud med ? 

bilka har også nen fin begynder symaskine. også super

Anmeld

27. september 2011

FjolleTrold

liwsmor skriver:

Jeg startede med en fra Bilka - den var for billig. Den drillede og jeg gad faktisk ikke sy, så den blev stillet i gemmeren. Men så købte jeg en bedre og det gjorde det hele meget lettere at gå til. Så mit råd er faktisk at gå efter en lettere brugt (dyrer fra ny) enten på TS eller dba.

Anmeld

28. september 2011

VIPpigen

liwsmor skriver:

Jeg havde en bilkamodel, Det rene skrammel, så jeg købte en bernina, og den blev først skiftet ud for 2 år siden, og KUN fordi den ikke udviklede sig sammen med mig. Jeg manglede noget som kunne mere end den kunne tilbyde. Den lever nu i bedste velgående ved min veninde som knus elsker den.

Det er samme model som denne, og hvis du ikke har købt nogen, så giv dem et kald, er overbevist om du kan få prisen længere ned hvis du prutter lidt med dem (de er NEMME at prutte med)

Håber du finder en god maskine som vil give dig masser af syglæde

Anmeld

28. september 2011

PernilleB

liwsmor skriver:

hej... jeg har en billigt til salg hvis det er?? den er 2-3 år gammel og virker 100%. jeg fik den a min svigermor, men bruger den ikk... ved ikke lige hva portoen er men sølger den for 300 kr... og der medfølger en sy æske med masser a tråd osv...

Anmeld

28. september 2011

ano14316

liwsmor skriver:

Jeg købte min på DBA for 300 kr tror jeg nok,..

Anmeld

28. september 2011

Skouboe

http://symaskine.dk/

Alt andet kan ikke betale sig De er super søde og har som regel altid et eller andet i ethvert prisleje og servicen er super...

Ring og tag en snak med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.