Bløde løg til hotdog'en ;) HJÆLP!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.604 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Fru.Mäes <3

Heej alle I dejlige kvinder... Vi skal have hotdogs i aften, og vil simpelthen lave bløde løg til manden, MEN hvordan dælen skal de laves!? Og det er de bløde løg som er lidt brune og søde Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

SussieThyssen

Felix's Mor <3 skriver:

Heej alle I dejlige kvinder... Vi skal have hotdogs i aften, og vil simpelthen lave bløde løg til manden, MEN hvordan dælen skal de laves!? Og det er de bløde løg som er lidt brune og søde Krams Rikke

Du smelter magarine på panden, og tilsætter de halvverede løgringe, og steger dem på middel varme.
Når de begynder at antage lidt farve, tilsætter du 2 tsk sukker og 2 dl vand og lader dem simre videre til de er blevet klare og gyldne.

Løgene hældes op i en sigte så væden sies fra og voilá har du bløde og lækre løg.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. september 2011

Mor85

du skal have noget magarine og du kan tage lidt sukker på panden også skal du bare søger for at de bliver bløde og lidt brune

det gør jeg.

Anmeld

26. september 2011

norenberg

jeg svitser dem bare på panden i margarine indtil de er brune....ikke noget med sukker her...og kender heller ikke nogen der bruger sukker til det...

Anmeld

26. september 2011

PernilleogDennis

Bare godt med fedtstof på panden og så de løg du vil have smider du op i panden efter fedtet er bruset af.. og så steger du dem bare til de er blevet brune og lækre.. Mmmh..

Anmeld

26. september 2011

Fru.Mäes <3

Tusind tak alle sammen, I er fantastiske.. Tror jeg prøver Sussie's fremgang.. For tror måske det er den vej jeg skal - så de blive lidt søde Takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.