Den bedste vinterjakke efter jeres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.295 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Mussen2

Jeg satser på i morgen at skal have købt vinterjakke til min datter på 2 år og 4 mdr.  Det er første gang keg skal ud og investerer i en ordentlig vinter jakke til hende.

Jeg vil smadder gerne høre jeres førstevalg, hvis I frit kunne vælge og gerne en brgundelse, altså om det er design eller en lækker detalje eller praktisk pasform.

Vil jo gerne have den allerbedste jakke, i lækreste design med praktiske detaljer. Faldte over en Didrikson i dag,som virkede ret lækker, men jeg aner intet om kvaliteten på den og sammen lignede jeg den med Hummel, som hang ved siden af var der en smart finesse på Hummel´s, som gjorde jakken sad til i taljen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Mussen2

26. september 2011

Liva

Hej

Er ikke så forfærdelig bevidst om de forskellige mærker, men har hørt, at didriksons skulle være rigtig godt. Jeg var så heldig at købe vinterjakker sidste år på slutudsalg hos Milkcopenhagen.dk - super super kvalitet og rigtig smart (og fik dem til 120 stykket, da der var 70%). Dem ville jeg gerne købe også til fuld pris.

Jeg vælger altid jakker primært efter hvad de skal bruges til, så de skal gerne kunne holde på varmen og til lidt sne, men til udendørs leg om vinteren står den jo altid på flyverdragt, så det er jo alligevel begrænset hvad den skal holde til.

Kh Liva

Anmeld

26. september 2011

SpunkenJo

Liva skriver:

Hej

Er ikke så forfærdelig bevidst om de forskellige mærker, men har hørt, at didriksons skulle være rigtig godt. Jeg var så heldig at købe vinterjakker sidste år på slutudsalg hos Milkcopenhagen.dk - super super kvalitet og rigtig smart (og fik dem til 120 stykket, da der var 70%). Dem ville jeg gerne købe også til fuld pris.

Jeg vælger altid jakker primært efter hvad de skal bruges til, så de skal gerne kunne holde på varmen og til lidt sne, men til udendørs leg om vinteren står den jo altid på flyverdragt, så det er jo alligevel begrænset hvad den skal holde til.

Kh Liva

Har netop købt Didrikson, både jakke og flyverdragt.

Det er bare så lækkert!!!

Kan klar anbefales

Anmeld

26. september 2011

marieo

Miniature's anorakker er jeg helt syge med .. både i sommer og vinter udgaven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.