Naturlige måder at igangsætte en fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

lycly

Anonym skriver:

Selvfølgelig men hun skal jo også være logisk og ikke komme med falske forhåbninger, men tror på at det sagtens kan virke nogle af de råd, ellers ville de ikke være der , har nu også hørt om folk der gik i fødsel ved at gøre specielle ting, fx den med ikea skulle være toppen, men synes nu det er meget sjovt. 

Ja, lige præcis Herhjemme der skinnede lejligheden i dagene op til terminen fordi jeg bare gjorde hovedrent igen og igen for at gøre noget aktivt - og jeg fødte på terminsdagen (måske det havde noget med rengøring at gøre??)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Anonym trådstarter

Mikkel's mor <3 skriver:

haha jamen så siger jeg held og lykke

Takker 

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Ja, lige præcis Herhjemme der skinnede lejligheden i dagene op til terminen fordi jeg bare gjorde hovedrent igen og igen for at gøre noget aktivt - og jeg fødte på terminsdagen (måske det havde noget med rengøring at gøre??)

Ja det kunne være Måske skulle jeg også prøve at få et rengøringsflip op til, kunne være det virkede 

Anmeld

26. september 2011

lycly

Anonym skriver:

Ja det kunne være Måske skulle jeg også prøve at få et rengøringsflip op til, kunne være det virkede 

Ja, netop - og virker det ikke, jamen så har du jo bare et rent hjem Held og lykke med det ! 

Anmeld

26. september 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Superduper, tror jeg vil prøve at løbe en marton på dagen og se om det virker

Pas nu på! Det kan ikke igangsætte en fødsel, der ikke er klar, og HVIS fødslen går i gang umiddelbart efter sådan en omgang er du jo helt vildt udkørt, hvilket vi nok godt kan blive enige om ikke er skide smart, når du skal til at bruge ekstreme mængder energi på at føde et barn

Anmeld

26. september 2011

Nina-G

hele min mor side af familien, har brugt varme håndklæder,
det har hjulpet hver gang for dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.