Hvornår begyndte jeres baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. september 2011

lycly

At række ud efter legetøj? Min datter er lidt over 2 mdr og hun kan godt holde fat om ting, men ikke bevidst. Altså hun kan tage fat i dynen og sutten hvis hendes hænder lige rammer den, men hvis man holder legetøj foran hende så er hun slet ikke interesseret i det. Hvornår begynder de at være det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Benjamins'mor

3-3½ mdr. 

Anmeld

26. september 2011

M&A

2½ måned var Loke og Liam var 1½ måned

Anmeld

26. september 2011

Tona

Amanda var omkring 3 mdr...måske tættere på 4 mdr før hun bevidst rakte ud efter legetøj man rakte til hende, men hun var meget yngre da hun fx fulgte det med øjnene eller viste interesse for det

Anmeld

26. september 2011

Clisolka

Jeg tror Isabella har været omkring 3 mrd. da hun begyndte på det 

Anmeld

26. september 2011

Alexander&Lærke

Her vi heller ikke intersseret i legetøj endnu og lærke er lige blevet 2 md. Kan ikke huske det med min søn men han var meget fremmelig så det var nok omkrig de her 2-3 md, han kunne få sig trillet væk fra der hvor han lå da han var 4 md og alt gik bare hurtigt med ham. kravlede da han var 5 1/2 md osv. lærke må godt tage den mere med ro.....

Anmeld

26. september 2011

SussieThyssen

LunaLykke skriver:

At række ud efter legetøj? Min datter er lidt over 2 mdr og hun kan godt holde fat om ting, men ikke bevidst. Altså hun kan tage fat i dynen og sutten hvis hendes hænder lige rammer den, men hvis man holder legetøj foran hende så er hun slet ikke interesseret i det. Hvornår begynder de at være det ??

Mine de to store begyndte bevidst at slå til ting og række efter dem, da de var 8-14 dage og den yngste allerede på 4. dagen på sygehuset.
Men selvom det lyder usædvanligt tidligt, så er det ikke så ualmindeligt, når man får meget store børn.
Dog var de nu alligevel temmeligt overraskede på sygehuset med den yngste, for så tidligt havde de ikke oplevet det før.

Hvor tidligt de gennemsnitligt begynder på det ellers, har jeg ikke helt styr på. Vi får generelt store børn i familien og som er godt fremme i skoene fra starten.

Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.