Hvornår tog i bøjlen af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Zeus

Fra højstolen altså?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

bullerbassen

Zeus skriver:

Fra højstolen altså?

Her kom den af da Silas var ca 1-1½ år .. Han kravlede op og ned på stolen - og for at skåne mig røg den af. Og han sidder meget bedre på den nu... Vi har en trip trap og syntes han sad dårlig med bøjlen på..

Anmeld

26. september 2011

Koen.

Vi har en trip trap, Lærke er 17 mdr og har stadig bøjlen på, forsøgte for lidt siden at pille den af, men det er hun skisme alt for vild til endnu Men hun kan snildt kravle op i den selv selvom bøjlen er på

Anmeld

26. september 2011

Sommersko

Det blev den i midten af august da min datter var 17½ måned. HUn blev ved med at kravle op af stolen, balancere over bøjlen og så sætte sig ned. Det så så farligt ud, men hun var god, hehe. Men turde simpelthen ikke have den på længere - er flyttet i et meget større hus, så kunne ikke holde øje med hende hele tiden længere.

Så nu er den af.. Nu kæmper vi så bare med at hun ikke skal have en fod op på bordet når vi spiser

Anmeld

26. september 2011

Zeus

bullerbassen skriver:

Her kom den af da Silas var ca 1-1½ år .. Han kravlede op og ned på stolen - og for at skåne mig røg den af. Og han sidder meget bedre på den nu... Vi har en trip trap og syntes han sad dårlig med bøjlen på..

Jeg kan ikke rigtig få Cajsa ned og op igen for bøjlen, og tænkte på at sætte pladen en tand længere ned, men synes også det er noget pjat, når hun godt kan sidde selv.. Det er også en stokke vi har, og synes faktisk bøjlen har irriteret fra start af

Det var en af de gamle almindelige jeg havde til Isabella, og der var der aldrig nogen problemer.. Den sad også meget bedre ind til bordet end stokke'n gør.. Tror bare jeg prøver at tage den af idag, så kan vi jo altid sætte den på igen hvis det er.

Tak for svar

Anmeld

26. september 2011

Zeus

A.S. skriver:

Det blev den i midten af august da min datter var 17½ måned. HUn blev ved med at kravle op af stolen, balancere over bøjlen og så sætte sig ned. Det så så farligt ud, men hun var god, hehe. Men turde simpelthen ikke have den på længere - er flyttet i et meget større hus, så kunne ikke holde øje med hende hele tiden længere.

Så nu er den af.. Nu kæmper vi så bare med at hun ikke skal have en fod op på bordet når vi spiser

Haha, Cajsa vil også helst sidde med en fod på bordet

Anmeld

26. september 2011

maria_wlt

Ca 1.5 år... Tristan er sku sådan en stor knægt Nu kravler han selv op og ned...Bliver dog spændt fast om livet...

Anmeld

26. september 2011

Zeus

maria_wt skriver:

Ca 1.5 år... Tristan er sku sådan en stor knægt Nu kravler han selv op og ned...Bliver dog spændt fast om livet...

Spændt fast? Med hvad for en dims?

Anmeld

26. september 2011

bullerbassen

A.S. skriver:

hi hi det havde vi også problemer med - fod på bordet - det stoppede heldigvis hurtigt igen

Anmeld

26. september 2011

Sommersko

Zeus skriver:

Haha, Cajsa vil også helst sidde med en fod på bordet

Hehe, skide træls. Og hun griner stort, når man bestemt siger, at den fod skal ned... hm, de lærer det vel en dag...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.