Hvornår flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Prinsessens'Mor<3

Hej sidder og kigger på vinter tøj til tøsen, men synes det er svært, hvornår skal det på og hvornår er det for varmt?
og er en flyverdragt for varm når hun er i barnevognen, eller skal vi købe heldragt, eller en hel 3. og nøjes med jakke? HJÆLP det er forvirrende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Lone Jakobsen

hej hej.

hvis hun bare skal sove i barnevognen, er det sjældent at en rigtig flyverdragt er nødvendig. så kan en blød fleece dragt eller et termo sæt sagtens bruges.

men ellers vil jeg sige at når der begynder at være frost på jorden, så er det er godt tidspunkt for flyverdragt. inden da kan et par termo bukser under regntøjet være nok. eller måske et par strømpebukser under de alm. bukser.

Anmeld

26. september 2011

foto på lærred

Her-  plejer jeg at give min datter flyverdragt på når det er omkring 9 grader eller derunder. I mellemtiden- her i efteråret- bruger jeg gerne termobukser og en tyk jakke hvis det er nødvendigt. Flyverdragt har jeg aldrig brugt i barnvognen. Min mindste datter har jeg i en vamset, dejlig fleece heldragt i barnevognen når det er koldt og senere, når det bliver endnu koldere, vil jeg bruge vores sleebee pose.

De venligste hilsner Camilla (som virkelig nyder disse sikkert sidste sensommer dage- skønt)

www.foto-paa-laerre.dk

collager, dåbs- og børnefødselsdagsinvitationer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.