Hjælp vællingsut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. september 2011

Anonym trådstarter

Vi har så mange problemer med at finde den rigtige vællingsut. Vi bruger aventflasker nu.. Men vællingsutten er rigtig dårlig der kommer for meget ud på en gang så min datter gider den ikke. Vi brugte pigeon før og vi har dog ikke prøvet str L i deres sutter. Da vi prøvede nuk i str L og det gik også for stærkt. Hjælp mig hvad skal jeg gøre? de alminelige sutter vi bruger til flaskerne er hullerne for små til det kan komme ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Mille83

Anonym skriver:

Vi har så mange problemer med at finde den rigtige vællingsut. Vi bruger aventflasker nu.. Men vællingsutten er rigtig dårlig der kommer for meget ud på en gang så min datter gider den ikke. Vi brugte pigeon før og vi har dog ikke prøvet str L i deres sutter. Da vi prøvede nuk i str L og det gik også for stærkt. Hjælp mig hvad skal jeg gøre? de alminelige sutter vi bruger til flaskerne er hullerne for små til det kan komme ud...

Prøv avent den med 3 eller 4 huller istedet for den med stort hul...

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Prøv avent den med 3 eller 4 huller istedet for den med stort hul...

Vi bruger normalt den med 3huller. Og har prøvet den med 4 huller og den dur heller ikke.

Anmeld

26. september 2011

Mille83

Anonym skriver:

Vi bruger normalt den med 3huller. Og har prøvet den med 4 huller og den dur heller ikke.

Måske i kunne "tynde" vællingen lidt? Så det nemmere kan komme ud af små huller, også prøve en 2ér 

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Måske i kunne "tynde" vællingen lidt? Så det nemmere kan komme ud af små huller, også prøve en 2ér 

Det er den vælling man kan købe hvor der bare skal tilsættes vand. Og tænker at hvis vi tilsætter mere vand end der står har det nok ikke den effekt som det skal have?

Anmeld

26. september 2011

mortilflere

Ta en nål varm den over ild og lav hullet så det passer

Anmeld

26. september 2011

Mille83

mortilflere skriver:

Ta en nål varm den over ild og lav hullet så det passer

Ja det har vi også gjort en gang kan jeg huske 

Anmeld

26. september 2011

Mille83

Anonym skriver:

Det er den vælling man kan købe hvor der bare skal tilsættes vand. Og tænker at hvis vi tilsætter mere vand end der står har det nok ikke den effekt som det skal have?

Det er nok rigtigt, men tror da ikke der sker noget ved lidt ekstra vand, det er jo bare væske, men skal ikke gøre mig klog på det 

Anmeld

26. september 2011

Isabella_mor

hvor gammel er dit barn. fordi jeg tænker vælling. skal det ikke spises med en ske?? eller kan det ikke det?

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

hvor gammel er dit barn. fordi jeg tænker vælling. skal det ikke spises med en ske?? eller kan det ikke det?

Hehe nej vælling skal ikke spises med ske det er det alt for tyndt til. Har fundet løsningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.