Købe kageting på eBay

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Maja_4000

Ja , dér er jo mange penge at spare !

Men hvis det er fra et sted uden for Europa , kan man vel risikere at blive taget i tolden , ikk ? 

Hvad har I købt på eBay ? - gerne med link (;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jo,hvis det ikke er et EU land risikerer du at det bliver åbnet i tolden.Det er ikke sikkert du skal betale moms osv.,men der bliver lagt et gebyr på,16o kr.,tror jeg det er,fordi de har åbnet din pakke.

Personligt gør jeg det ikke mere,for selvom de skriver at det er en gave,kan de finde på at åbne den alligevel.Og så skal du bevise at det ER den gave,hvordan man så lige gør det...og du skal stadig betale gebyret.

Så jeg synes ligesom ikke det kan svare sig så.Køber altid kun på Ebay.co.uk.Det er den engelske

Anmeld

26. september 2011

iris-mor

Jeg har købt det meste af mit på ebay- enten fra Hong Kong, Kina eller USA.

Jeg sørger for at holde mig under 100,- pr handel, og der har aldrig været noget.

Fx får du nemt 3 plungere med fx blade eller sommerfugle for 40kr incl porto. - Jeg vil så lige sige at to gange har jeg prøvet at de der dimsert man skal presse ned i med fjeder er sprunget op, - og det er ikke sket med de ting jeg har købt fra din kage. Så der er nok også sparet på kvaliteten, men for mig virker det

Anmeld

26. september 2011

Maja_4000

iris-mor skriver:

Jeg har købt det meste af mit på ebay- enten fra Hong Kong, Kina eller USA.

Jeg sørger for at holde mig under 100,- pr handel, og der har aldrig været noget.

Fx får du nemt 3 plungere med fx blade eller sommerfugle for 40kr incl porto. - Jeg vil så lige sige at to gange har jeg prøvet at de der dimsert man skal presse ned i med fjeder er sprunget op, - og det er ikke sket med de ting jeg har købt fra din kage. Så der er nok også sparet på kvaliteten, men for mig virker det

Haha .. Det er lige præcis dem jeg skal have .. OG med sommerfugle og blade .. Hvor skægt :b

Jeg tænker lidt om det måske kan være trykket i flyet som gør det ? For det er vel samme mærke som dem de sælger herhjemme ? Indpakningen ser i hvert fald ligesådan ud på dem jeg har set

Anmeld

26. september 2011

Maja_4000

Pernilleh skriver:

Jo,hvis det ikke er et EU land risikerer du at det bliver åbnet i tolden.Det er ikke sikkert du skal betale moms osv.,men der bliver lagt et gebyr på,16o kr.,tror jeg det er,fordi de har åbnet din pakke.

Personligt gør jeg det ikke mere,for selvom de skriver at det er en gave,kan de finde på at åbne den alligevel.Og så skal du bevise at det ER den gave,hvordan man så lige gør det...og du skal stadig betale gebyret.

Så jeg synes ligesom ikke det kan svare sig så.Køber altid kun på Ebay.co.uk.Det er den engelske

Smart .. Vidste ikke der var en side fra england

Anmeld

26. september 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Maja_4000 skriver:

Smart .. Vidste ikke der var en side fra england

Jeps,og så er man sikker på at tingene kommer fra England.Ellers kan man gå ud i venstre side og sætte kryds i enten Kun UK,eller European Union.Også ret smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.