Hvornår autostol 9-18 kg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

stm2812

Cilas skriver:

Man kan købe en besafe autostol 9-18 kg. Og når de er under 9 måneder skal de sidde bagudvendt. Og den autostol er både for- og bagudvent. Og kan bruges fra 5 måneder af den skal selvfølgelig være bagudvent, når jeres søn ikke er ældre

Tak, så fik jeg også lige lidt hjælp der. den vil jeg da helt klart lige se på også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

MIWULA

Gaia skriver:

Vi fik at vide, i ønskebørn, at det handler mere om hvor stærke de er i nakken, end vægten. Vores kom i en 9-18 kg stol da hun vejede 8 kg, men hendes nakke var stærk nok og det har aldrig været et problem. Tror hun var ca. 11 måneder.

okey jamie vejer bare næsten 9 kg nu hehe så tænker hvis han blir ved med at vokse sån at han så snart slet ikk kan sidde i den autosol han har nu. hehe også til 11 måneder

Anmeld

26. september 2011

MIWULA

tanja. skriver:

Lærke var 12 mdr, før vejede hun ikke nok

hold da op der er godt nok meget forskel på børn og deres vægt.

Anmeld

26. september 2011

FruStolpe

Det er iøvrigt sådan en her vores datter sidder i. Og der er go plads i, både med overtøj og det hele

http://www.babyfun.dk/product.asp?product=78

Carina

Anmeld

26. september 2011

MIWULA

stm2812 skriver:

Har det samme problem med min bette pige. Hun er 5½ måned og vejer også de 9 kg, og det virker ikke til at autostolen er specielt god for hende mere. Men jeg venter nu også lidt længere, da jeg har fået af vide det kan være skadeligt for deres ryg at skifte stolen ud for hurtigt.

okey dejligt og høre jeg ikk er den eneste.

Anmeld

26. september 2011

MIWULA

FruStolpe skriver:

Jeg har stemt blankt da der ikke var en mulighed der passede.

Vores datter bliver 1 år om 10 dage, vejer 10,5kg og hun sidder stadig i sin baby stol. I dag er dagen hvor vi køre ud og kigger på ny stol.

Bare fordi den lille vejer 9 kg er han slet ikke stærk nok i ryggen til at sidde i en større stol. Så hvis du VIL skifte stol, så skal det altså være en der hedder 0-18kg. Alt andet er slet ikke sikkerheds mæssig iorden...

Carina

tak

Anmeld

26. september 2011

MortilCilas

stm2812 skriver:

Tak, så fik jeg også lige lidt hjælp der. den vil jeg da helt klart lige se på også

Så lidt
fås både med og uden isofix

Anmeld

26. september 2011

MIWULA

Maja_4000 skriver:

Ved sgu ikke havd den hedder Det er en vi har lånt .. Men hvis det havde været vinter , og hun skulle have flyverdragt på , tror jeg det havde været svært at få hende mast ned i den :b

haha ja for søren hva skal vi dog gøre heer så. haha

Anmeld

26. september 2011

MortilCilas

MIWULA skriver:

nåh det var da smart så kan det da være det er sådan en vi skal ud og ha.  tak

Så lidt

Anmeld

26. september 2011

MIWULA

FruStolpe skriver:

Det er iøvrigt sådan en her vores datter sidder i. Og der er go plads i, både med overtøj og det hele

http://www.babyfun.dk/product.asp?product=78

Carina

det ligner den vi har det er bare en brio.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.