Villads 5 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. september 2011

_-Kathrine-_

Så blev min lille trold 5 mdr og jeg kan bare slet, slet ikke følge med længere...!
Han blev vaccineret i torsdags og var bare MEGA sej, græd kun lidt og endnu en gang tror jeg det var værre for moren!
Han fik lidt feber og var meget pylret i et par dage efter, men nu har jeg endelig fået min glade og tilfredse dreng igen!
Han vejer 7250 gr og 69 cm, og bruger iøvrigt str 74(!!!!), for det er det eneste han kan passe i længden!!
Han er begyndt at ville fremad og løfter numsen, men armene vil ikke helt samarbejde og han bliver skide sur når han har fået skubbet legetøjet væk og ikke kan nå det igen...!
Han nægter at ligge på ryggen, så han vender om på maven så snart han bliver lagt ned!
Vi prøver stadig med lidt grød, men det er ikke så meget der kommer indenbords, da det er helt vildt sjovt at sige som en bil når skeen kommer tæt på munden Og den lyd, siger han dagen lang, samtidig med han rækker tunge - mega sejt

Så til lidt billeder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

M&A

sikke en sød Villads du har

Anmeld

26. september 2011

Maja_4000

Hvor er han sød

Anmeld

26. september 2011

_-Kathrine-_

M&A skriver:

sikke en sød Villads du har

Mange tak

Anmeld

26. september 2011

_-Kathrine-_

Maja_4000 skriver:

Hvor er han sød

Mange tak skal du ha'

Anmeld

26. september 2011

Happiness

Hvor er han bare lækker! Og kan lige se madsituationen for mig Glæder mig godt nok også til vi skal forsøge med mos

Anmeld

26. september 2011

_-Kathrine-_

Happiness skriver:

Hvor er han bare lækker! Og kan lige se madsituationen for mig Glæder mig godt nok også til vi skal forsøge med mos

Tak skal du ha'
Ja, det er én stor omgang køren bil herhjemme...! Og man kan jo ikke lade være med at grine når han så også gør det når han får mad ind i munden
Er dog begyndt at lave grøden lidt tykkere, så er det nemlig lidt sværere at få ud af munden igen..
Det kan du godt glæde dig til - det er så hyggeligt at spise sammen

Anmeld

26. september 2011

Rødhætte

_-Kathrine-_ skriver:

Så blev min lille trold 5 mdr og jeg kan bare slet, slet ikke følge med længere...!
Han blev vaccineret i torsdags og var bare MEGA sej, græd kun lidt og endnu en gang tror jeg det var værre for moren!
Han fik lidt feber og var meget pylret i et par dage efter, men nu har jeg endelig fået min glade og tilfredse dreng igen!
Han vejer 7250 gr og 69 cm, og bruger iøvrigt str 74(!!!!), for det er det eneste han kan passe i længden!!
Han er begyndt at ville fremad og løfter numsen, men armene vil ikke helt samarbejde og han bliver skide sur når han har fået skubbet legetøjet væk og ikke kan nå det igen...!
Han nægter at ligge på ryggen, så han vender om på maven så snart han bliver lagt ned!
Vi prøver stadig med lidt grød, men det er ikke så meget der kommer indenbords, da det er helt vildt sjovt at sige som en bil når skeen kommer tæt på munden Og den lyd, siger han dagen lang, samtidig med han rækker tunge - mega sejt

Så til lidt billeder

Hej Kathrine

Hvor er Villads bare for lækker! Sjovt at du nævner det med "bil lyden" Her hjemme gør William det samme.. Sød, men også noget værre svineri når han gør det med grød i munden

Anmeld

26. september 2011

_-Kathrine-_

Rødhætte skriver:

Hej Kathrine

Hvor er Villads bare for lækker! Sjovt at du nævner det med "bil lyden" Her hjemme gør William det samme.. Sød, men også noget værre svineri når han gør det med grød i munden

Tak skal du ha'
Ja, det er det nye hit herhjemme... Før var det de høje skrig og hvin han kunne komme med - gad vide hvad det næste bliver?!
Det er nu så hyggeligt...!
Ja, det er noget værre svineri når det meste ender ud over ham selv og bordet...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.