Puhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. september 2011

Kay

dette er forhåbentlig sidste cyklus inden behandling...

har jo pco og min gyn fortalte sidst vi sås at hun mente jeg havde lavet en hjemmelavet ÆL... men vi havde ik haft sex på det tidspunkt pga. min tandoperation og store smerter... lidt øv... og blødte også derefter...

men nu sidder jeg her... total træt, med mega halsbrand og kvalme... har ikke rigtig haft lyst til mad hele dagen, men total tørstig... og har ret ømme patter...

nu kan jeg ikke lade være med at tænke på om jeg måske har haft en øko ÆL i denne cyklus også!? er på 21. dagen i min cyklus... (som plejer ikke at være reglmæssig overhoved)

ret sikker på det er min hjerne der leger med mig... så der er godt jeg skal til gyn på onsdag og snakke behandling... men tester lige inden jeg tager afsted... bare for at være sikker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Lisbeth1985

Det lyder som en god ide at teste. Jeg krydser fingre for,at den bliver positiv:-)

Anmeld

25. september 2011

Nessie

Det kunne da være fantastisk med en Øko, lige her på falderebet

for en positiv test

Anmeld

26. september 2011

Kay

Lisbeth1985 skriver:

Det lyder som en god ide at teste. Jeg krydser fingre for,at den bliver positiv:-)

testede i går eftermiddags... og der var den negativ... så venter til onsdag morgen... hvis jeg kan

Anmeld

26. september 2011

Kay

Nessie skriver:

for en positiv test

tak

Anmeld

26. september 2011

Kay

Nessie skriver:

for en positiv test

har måtte gå hjem fra job i dag... efter at havde kastet op.. er træt, svimmel, kvalme og kaster op... måske bare en mave influenza jeg har fået mig...

Anmeld

26. september 2011

Nessie

Kay skriver:

har måtte gå hjem fra job i dag... efter at havde kastet op.. er træt, svimmel, kvalme og kaster op... måske bare en mave influenza jeg har fået mig...

Det lyder godt nok ikke særlig rart. Men vil nu fortsætte med at indtil du har testet igen

God bedring til dig

Anmeld

26. september 2011

Kay

Nessie skriver:

Det lyder godt nok ikke særlig rart. Men vil nu fortsætte med at indtil du har testet igen

God bedring til dig

Mange tak

fik det meget bedre efter jeg havde kastet op... men mine kollegaer sendte mig hjem... på turen hjem fik jeg det så skidt igen og kastede op igen... men nu har jeg det ok igen...

bare helt uden lyst til mad....

Anmeld

26. september 2011

Nessie

Kay skriver:

Mange tak

fik det meget bedre efter jeg havde kastet op... men mine kollegaer sendte mig hjem... på turen hjem fik jeg det så skidt igen og kastede op igen... men nu har jeg det ok igen...

bare helt uden lyst til mad....

Det kan jeg godt forstå, du skal da vist bare en tur under dynen og forkæles lidt, så må manden tage sig af de 8 "børnebørn"

Anmeld

26. september 2011

Madam Blå

Håber ikke det er en influenza - men bare en lille spire, der vil drille lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.